نیاز‌های ارزی مردم تأمین می‌شود
نیاز‌های ارزی مردم تأمین می‌شود

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پایان نشست مشترک قوای سه‌گانه که حدود سه ساعت به طول انجامید، با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح محور‌های مورد بحث سران و مسوولان سه قوه، این جلسه و مسائل مطروحه در آن را بسیار ارزشمند و مفید توصیف کرد و گفت: این جلسه در […]



پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پایان نشست مشترک قوای سه‌گانه که حدود سه ساعت به طول انجامید، با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح محور‌های مورد بحث سران و مسوولان سه قوه، این جلسه و مسائل مطروحه در آن را بسیار ارزشمند و مفید توصیف کرد و گفت: این جلسه در آغاز سال جدید همفکری بسیار خوبی بود و در آن همه مشکلات و مسائل مورد نیاز و مطالبات مردم مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه نمایندگان محترم مجلس و رؤسای قوا صحبت کردند و بسیار مهم بود که همه همفکر و هم‌نظر بودیم.

وی افزود: امسال به خاطر کمبود نزولات آسمانی، کشور با مشکلاتی مثل مسئله کم‌آبی مواجه است که در این جلسه راجع‌به آن بحث شد. درباره مسائل و مشکلات منطقه و موضوعاتی همچون برجام که ممکن است بدعهدی‌هایی در خصوص آن انجام بگیرد، صحبت شد که برای همه این‌ها باید برنامه لازم داشته باشیم.
رئیس‌جمهور ادامه داد: مردم مطمئن باشند که نیاز‌های ارزی آنان تأمین می‌شود، همفکری بسیار خوبی میان قوا بود. امسال دولت برای ایجاد اشتغال گام‌های بهتری برمی‌دارد. هر سه قوه درباره جذب سرمایه‌گذاری و حفظ امنیت و رفع موانع آن توافق دارند.
این خبر تکمیل می‌شود…



Source link