هدف پمپئو از سفر به دو کُره چه بود؟/ آمریکا فقط از کشورهای گوش به فرمان خود دفاع می‌کند :: خبرگزاری خانه ملت
هدف پمپئو از سفر به دو کُره چه بود؟/ آمریکا فقط از کشورهای گوش به فرمان خود دفاع می‌کند :: خبرگزاری خانه ملت

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص سفر وزیر خارجه آمریکا به دو کره، اظهار داشت: منافع آمریکا در این است که همیشه اختلاف افکنی کند تا با بروز جنگ میان کشورها تسلیحات خود را به فروش برساند و به همین دلیل است که تحقق اهداف و تامین منافع خود را دراختلاف افکنی می‌بینند. […]



امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص سفر وزیر خارجه آمریکا به دو کره، اظهار داشت: منافع آمریکا در این است که همیشه اختلاف افکنی کند تا با بروز جنگ میان کشورها تسلیحات خود را به فروش برساند و به همین دلیل است که تحقق اهداف و تامین منافع خود را دراختلاف افکنی می‌بینند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا در خاورمیانه، آسیا و هیچ جای دنیا به دنبال حل مشکلات بین کشورها نیست، مگر اینکه آن کشورها برده آمریکا باشند؛ به بیان دیگر آمریکا فقط از کشورهای گوش به فرمان خود دفاع می‌کند.

هدف پمپئو از سفر به دو کره افزایش لایه‌های جدیدی بر اختلافات دو کره بود

وی با اشاره به سفیر وزیر امورخارجه آمریکا به دو کره، افزود: هدف پمپئو از سفر به دو کره این است که اختلافات را بیشتر کرده و مشکلات آنجا را عدیده کند و لایه‌های جدیدی را بر اختلافات دو کره بی‌افزاید.

خجسته با بیان اینکه کره‌شمالی گول آمریکا را خورده زیرا واشنگتن هیچ گاه به پیونگ یانگ بعد از خلع سلاح رحم نمی‌کند و این کشور را به حالت ذلت قرار می‌دهد، ادامه داد: کره جنوبی نیز گوش به فرمان آمریکا است و هر فرمانی که از طرف آمریکا صادر شود را اجرا می‌کند.”بیشتر بخوانید”

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر پمپئو به شرق آسیا برای ایجاد تفاهم بین 2 دولت کره‌شمالی و کره‌جنوبی نبوده و نمی‌توان پذیرفت که وزیر خارجه آمریکا برای یافتن راه حلی مشترک در جهت حل مشکلات سئول و پیونگ‌یانگ به دو کره سفر کرده، بلکه آمریکا می‌خواهد اهداف شوم خود را عملی کند.

خجسته اظهار داشت: کره شمالی اگر بتواند تسلیم آمریکا نشود، موفق خواهد شد ولی اگر تسلیم آمریکا شود، ذلیل شده و توسط آمریکا از صحنه جهانی کنار گذاشته می‌شود./

پایان پیام



Source link