هنرنمایی خلبانان ایرانی در آسمان زیبای کیش
هنرنمایی خلبانان ایرانی در آسمان زیبای کیش

تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضای سپاه پاسداران و نیروهای هوابرد، عصر دوشنبه با انجام مانور و نمایش هوایی در آسمان کیش اقتدار و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این ایرشو که در محوطه فرودگاه بین‌المللی کیش با حضور مقامات کشوری و لشکری، نیروهای نظامی و […]


تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضای سپاه پاسداران و نیروهای هوابرد، عصر دوشنبه با انجام مانور و نمایش هوایی در آسمان کیش اقتدار و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این ایرشو که در محوطه فرودگاه بین‌المللی کیش با حضور مقامات کشوری و لشکری، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران داخلی و خارجی و ساکنان و گردشگران این جزیره برگزارشد، ۵فروند فانتوم نیروی‌های ارتش جمهوری اسلامی، دو فروند جنگنده ساعقه، ۲میگ‌۲۹ و ۲فروند سوخو سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به نمایش گذشتند.

در این نمایش هوایی، جنگنده‌های سوخو ساخت کشور روسیه که پس از ۲۵سال که بدون استفاده رها شده بود، به دست توانمند متخصصان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌روزرسانی شده، با سرعت ۸۰۰کیلومتر بر ساعت بر فراز آسمان خلیج‌فارس پرواز کردند.

فرود ۱۳نفر از چتربازان نیروی هوابرد دانشگاه امام حسین(ع) از ارتفاع ۳۵۰۰متری نیز بخش جذاب دیگری از این نمایش هوایی بود.

همچنین در این نمایش هوایی هواپیمای‌F5 نیروی هوایی ارتش با قابلیت پرواز ۳ساعت و ۵۰دقیقه بدون سوخت‌گیری و ۵ساعت پرواز با استفاده از باک خارجی مشارکت کردند.

در بخش خارجی نمایش هوایی، پروازآکروباتیک تیم شوالیه روسیه با ۴فروند هواپیمای سوخو‌۲۷ به همراه یک فروندهواپیمای ترابری ایلوشن‌۷۶ و پرواز ۶فروند جت آکروباتیکL-39 به نام زنبورهای بالتیک از کشور لیتونی نمایش هوایی اجرا کردند.

این نمایش هوایی همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران (ایران ایرشو) در جزیره کیش برگزار شد و تا ۸آذرماه ادامه خواهد داشت.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی ایران روز دوشنبه (۵آذرماه) با مشارکت ۱۱۰شرکت داخلی و خارجی و حضور مقام‌های عالیرتبه کشوری و لشکری در جزیره کیش گشایش یافت.

بنا به این گزارش، همزمان با برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی در جزیره کیش، کنفرانس بین‌المللی هوانوردی عمومی ایران با همکاری پژوهشگاه هوا وفضا و اساتید صنعت هوایی برگزار گردید.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت هوایی وهوانوردی کشور، در وسعت ۱۴هزار مترمربع در جزیر کیش برپا شده است.

این نمایشگاه عصر دوشنبه با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دست‌اندرکاران صنعت هوانوردی کشور رسما کار خود را آغاز کرد.

در طول برگزاری این نمایشگاه، تیم‌های آکروبات از کشورهای روسیه و لیتونی و تیزپروازان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش‌های هوایی خود را در جزیره زیبای کیش انجام می‌دهند.

نوشته هنرنمایی خلبانان ایرانی در آسمان زیبای کیش اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link