هیئات مذهبی برنامه های مرتبط با انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
هیئات مذهبی برنامه های مرتبط با انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای هیئات مذهبی ضمن اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما از هئیت ها آغاز شد و از انقلاب حسین بن علی (ع) نشات گرفت و همین موضوع موجب پیروزی انقلاب اسلام و تداوم چهل […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای هیئات مذهبی ضمن اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما از هئیت ها آغاز شد و از انقلاب حسین بن علی (ع) نشات گرفت و همین موضوع موجب پیروزی انقلاب اسلام و تداوم چهل ساله اش شد.

وی افزود: در زمان ما انقلاب اسلامی شکل گرفته و با وجود موانعی چون ترورها، تحریم ها، قائله کردستان و آذربایجان و غیره تاکنون پا برجاست و دلیل تمامی این امور زنده نگه داشتن اسلام است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان مسئله انرژی هسته ای را تنها بهانه ای در دست دشمن  دانست و گفت:  رسالت امروز ما حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است، دشمن متوجه شده است نمی توان با جنگ سخت ایران را شکست داد و بر همین اساس با تورم و مشکل اقتصادی سعی در ناامید کردن مردم دارند در حالی که باید تلاش کنیم این انقلاب ادامه دهنده انقلاب حضرت مهدی (عج) باشد.

وی از برگزاری خودجوش جشن انقلاب اسلامی توسط هیئات مذهبی خبر داد و افزود: پیشنهاد می شود تا هیئات یکی از شب های مراسمات خود در ایام فاطمیه را به انقلاب، و برنامه های مرتبط با انقلاب اسلامی تخصیص دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه قیام امام حسین سیاسی است، خاطرنشان کرد: ما باید پیرو بنیان گذاران انقلاب اسلامی خصوصا امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تمامی خدمتگزاران به این نظام باشیم تا دشمنان بیش از پیش مایوس شوند.

[ad_2]

Source link