هیات رئیسه مجلس آرا نمایندگان داوطلب را منتشر کند :: خبرگزاری خانه ملت
هیات رئیسه مجلس آرا نمایندگان داوطلب را منتشر کند :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به دنبال شفافیت آرا نمایندگان هستیم و در کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز طرح شفافیت آرا نمایندگان در حال بررسی است. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حدود 90 نفر […]

[ad_1]

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به دنبال شفافیت آرا نمایندگان هستیم و در کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز طرح شفافیت آرا نمایندگان در حال بررسی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حدود 90 نفر از نمایندگان با پیامک اعلام آمادگی کردند تا آراء آن‌ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس مجلس اعلام شود، که از این تعداد 40 امضا از نمایندگان دواطلب جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: پس از جمع آوری 40 امضا، مواجه شدیم با فرمتی که آقای امیرآبادی فراهانی برای شفافیت آرا نمایندگان دنبال می‌کردند، تصور من این بود که ادامه جمع آوری امضاها از طرف من، منجر به دوگانگی می‌شود.

هیات رئیسه مجلس آرا نمایندگان داوطلب را منتشر کند

حاجی دلیگانی ادامه داد: اکنون گزارشی از آن فرمت و نمایندگانی که حاضر به انتشار آراء خود هستند، ارائه نشده است، تصمیم دارم امضاها را تکمیل کنم و از هیات رئیسه مجلس بخواهم که آرا نمایندگان داوطلب منتشر شود، ترجیح ما بر این است که آرا نمایندگان در خبرگزاری خانه ملت منتشر شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 موضوع طرح شفافیت آرا نمایندگان و اعلام آرا نمایندگان داوطلب را همزمان پیگیری می‌کنیم، گفت: هم طرح شفافیت آرا پیگیری می‌شود، هم اینکه هیات رئیسه باید آرا نمایندگانی که داوطلب هستند را به صورت شفاف منتشر کند.

موضوع شفافیت آرا نمایندگان مجلس مقطعی نیست

وی افزود: این موضوع شفافیت آرا مقطعی نیست و موضوعی است که باید دائمی شود، شفافیت آرا نمایندگان، موضوعی زیربنایی است که برای حرکت‌های بعدی باید این اقدام که منجر به شفافیت می‌شود، عملیاتی شود.

عده‌ای به دنبال تحریف هدف نمایندگانِ طرفدارِ شفافیت آرا بودند و عنوان می‌کردند، این نمایندگان صرفا برای FATF به دنبال شفافیت آرا نمایندگان بوده‌اند در حالی که شفافیت برای ما دائمی است و از این موضوع دست بردار نیستیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار بیان کرد: اگر این شفافیت را داشته باشیم و درست به آن عمل کنیم، نتایج مثبتی حاصل می‌شود، از شفافیت آرا نمایندگان شروع می‌کنیم که قطعا برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای به دنبال تحریف هدف نمایندگانِ طرفدارِ شفافیت آرا بودند و عنوان می‌کردند، این نمایندگان صرفا برای FATF به دنبال شفافیت آرا نمایندگان بوده‌اند در حالی که شفافیت برای ما دائمی است و از این موضوع دست بردار نیستیم./

پایان پیام

[ad_2]

Source link