هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک ایران را ندارد
هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک ایران را ندارد

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیروان گفت: دشمنان بدانند نیرو‌های مسلح ایران هرگز غافگیر نمی‌شوند و دشمنان جرات تجاوز به ایران را ندارند. امیراحمدرضا پوردستان، عصر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم “مرتضی زرهرن” با بیان اینکه دشمنان بدانند نیرو‌های مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد […]



خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیروان گفت: دشمنان بدانند نیرو‌های مسلح ایران هرگز غافگیر نمی‌شوند و دشمنان جرات تجاوز به ایران را ندارند.

امیراحمدرضا پوردستان، عصر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم “مرتضی زرهرن” با بیان اینکه دشمنان بدانند نیرو‌های مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد اظهار داشت: امروز به شکر خدا و همت جوانان این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته‌ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و انچه را که در توان داشتند برای حفظ انقلاب و دفاع از کشور و حرم بکار گرفتند.

پوردستان تصریح کرد: بالاترین درجه‌ای که یک فرد در دوران زندگیش می‌تواند به آن برسد شهادت است که این عزیزان شهید مدافع حرم به این درجه رفیع رسیدند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از طریق‌های مختلف نظم و امنیت کشور‌ها را برهم‌می‌زنند و از طریق نفوذ در کشور هرج و مرج ایجاد می‌کنند تا به خواسته هایشان برسند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ما امروز با تهدید جدیدی مواجه هستیم و آن‌هم ضربه زدن دشمن در تمام حوزه‌ها است، بنابراین وظیفه داریم در قبال این تهدیدات مجهز شویم، افزود: اولین تهدید امروز ما جنگ‌های نیابتی است و از مدت‌ها قبل دشمنان بدنبال آن بوده‌اند جنگ را داخل کشور ما بکشانند که با رشادت و فداکاری تمامی نیرو‌های مسلح و هدایت فرمانده کل قوا تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید جنگ نرم یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن است که سرمایه‌گذاری زیادی در این راستا داشته اند و آینده را نشانه گرفتند.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان اینکه والدین باید نسبت به حضور جوانان و فرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند گفت: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در بحث فضای مجازی کرده که این خود یک هشدار است.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهید‌پرور شیروان و کشور بدانند و مطمئن باشند برادران شما در نیرو‌های نظامی و انتظامی و ارتش تحرکات مختلف در منطقه و سراسر دنیا را تحت نظر دارند و مراقب رفتار‌های همه کشور‌ها هستیم



Source link