واردات دارو‌های چینی در مجلس بررسی می‌شود
واردات دارو‌های چینی در مجلس بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی واردات داروهای چینی به کشور در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد.    بهروز بنیادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره واردات برخی دارو‌های چینی، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در جلسه روز […]



خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی واردات داروهای چینی به کشور در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد. 

 

بهروز بنیادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره واردات برخی دارو‌های چینی، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در جلسه روز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) این کمیسیون موضوع واردات دارو‌های چینی به کشور بررسی شود.

وی افزود: در این جلسه مسئولانی از سازمان غذا و دارو و همچنین وزارت بهداشت و درمان به عنوان متولیان این امر حضور می‌یابند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در زمینه واردات دارو‌های چینی تاکنون گزارشی به کمیسیون واصل نشده است، گفت: این جلسه با توجه به اهمیت موضوع و همچنین مباحث مطرح شده از سوی یکی از نمایندگان در همین زمینه برگزار می‌شود. پس از انجام بررسی‌های لازم در صورتی که واردات دارو از چین صحت داشته باشد، قطعا کمیسیون بهداشت به این مسئله ورود کرده و سازمان غذا و دارو مکلف است گزارشی از صدور مجوز واردات، محل تولید، کیفیت و استاندارد‌های لازم به اعضای کمیسیون بهداشت ارائه دهد.



Source link