واکاوی اهداف برگزاری مانور نظامی سئول و واشنگتن :: خبرگزاری خانه ملت
واکاوی اهداف برگزاری مانور نظامی سئول و واشنگتن :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهداف برگزاری مانورهای نظامی اخیر کره جنوبی و آمریکا، گفت: برگزاری رزمایش مذکور  مصرف انتخاباتی برای ترامپ دارد زیرا انتخابات میان دوره ای کنگره در ایالات متحده پیش رو است.     بهره برداری های انتخاباتی ترامپ با برگزاری مانور مشترک کره جنوبی و […]

[ad_1]

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهداف برگزاری مانورهای نظامی اخیر کره جنوبی و آمریکا، گفت: برگزاری رزمایش مذکور  مصرف انتخاباتی برای ترامپ دارد زیرا انتخابات میان دوره ای کنگره در ایالات متحده پیش رو است.

 

جلال میرزایی

 

بهره برداری های انتخاباتی ترامپ با برگزاری مانور مشترک کره جنوبی و آمریکا

نماینده مردم ایلام،ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دموکرات ها به سیاست ترامپ اعتراضات زیادی دارند، اظهار کرد: بر این اساس دولتمردان کاخ سفید تلاش کردن با نقض عهد خودشان نسبت به توافق خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره، مجددا اقدام به برگزرای مانور مشترک به کره جنوبی کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد که موضوع مذکور سبب اعتراض کره شمالی شده و این امر می تواند به انتخاب جمهوری خواهان در کنگره آمریکا کمک کند.

 

دیدار ترامپ و کیم جونگ اون

 

حمایت بازیگران منطقه ای مانند چین و روسیه از کیم جونگ اون

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه هم اکنون بازیگران منطقه ای مانند چین و روسیه از کره شمالی حمایت های مختلفی می کنند، تصریح کرد: بر این اساس ایالات متحده احساس می کند زمین بازی در شبه جزیره برایش تنگ تر از گذشته شده لذا تلاش می کند با این اقدامات پیونگ‌یانگ را از عواقب همراهی با کشورهای مذکور بترساند.

 

مانور نظامی سئول و واشنگتن

 

ایالات متحده احساس می کند زمین بازی در شبه جزیره برایش تنگ تر از گذشته شده لذا تلاش می کند با این اقدامات پیونگ‌یانگ را از عواقب همراهی با کشورهای مذکور بترساند.

تهدید پیونگ‌یانگ به از سر گیری فعالیت زرادخانه های اتمی‌

میرزایی با بیان اینکه آمریکایی ها امتیازات خاصی به کره شمالی نداده اند و صرفا وعده هایی را رسانه ای کرده اند، افزود: بنابراین مشاهده می شود که کره شمالی تهدید کرد در صورتیکه ایالات متحده تحریم‌ها را لغو نکند و به تعهداتش عمل نکند، سیاست خود را با هدف تقویت زرادخانه اتمی‌اش از سر خواهد گرفت.

تنش در موضع گیری های آمریکا و کره شمالی

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در آینده ای نزدیک مقامات آمریکا و کره شمالی همدیگر را ملاقات خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مهم موجب شده هر کدام از کشورها موضع گیری هایی را انجام دهند تا در زمان مذاکره دست برتر را داشته باشند و بتوانند بر یکدیگر غلبه پیدا کنند./

  • بیشتر بخوانید؛

هدف پمپئو از سفر به دو کُره چه بود؟/ آمریکا فقط از کشورهای گوش به فرمان خود دفاع می‌کند

پایان پیام

[ad_2]

Source link