واکنش اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان به خروج آمریکا از برجام
واکنش اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان به خروج آمریکا از برجام

[ad_1] اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مورد خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: بار دیگر رژیم جهان‌خوار آمریکا بدعهدی و پیمان‌شکنی خود را به همه جهانیان اثبات کرد و آنان که دل بستند و هسته‌ای را فدای سیاست بازی و حماقت خود کردند اکنون باید پاسخ‌گو باشند خبرگزاری فارس: اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران […]

[ad_1]

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مورد خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: بار دیگر رژیم جهان‌خوار آمریکا بدعهدی و پیمان‌شکنی خود را به همه جهانیان اثبات کرد و آنان که دل بستند و هسته‌ای را فدای سیاست بازی و حماقت خود کردند اکنون باید پاسخ‌گو باشند

خبرگزاری فارس: اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) طی بیانیه‌ای در مورد خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: بار دیگر رژیم جهان خوار آمریکا بدعهدی و پیمان شکنی خود را به همه جهانیان اثبات کرد تا همه بدانند که به این خبیث و مستکبر نباید چشم دوستی داشت و آنان که دل بستند و هسته‌ای را فدای سیاست بازی و حماقت خود کردند اکنون باید پاسخ‌گو باشند و از ملت شریف ایران بخاطر توهین‌های رییس جمهور آمریکا به شهدای مدافع حرم و نیرو‌های حزب الله غذرخواهی کنند.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

بار دیگر رژیم جهان خوار آمریکا بدعهدی و پیمان شکنی خود را به همه جهانیان اثبات نمود تا همه بدانند که به این خبیث و مستکبر نباید چشم دوستی داشت. آنان که دل بستند و هسته‌ای را فدای سیاست بازی و حماقت خود کردند اکنون باید پاسخ‌گو باشند و از ملت شریف ایران بخاطر توهین‌های رییس جمهور آمریکا به شهدای مدافع حرم و نیرو‌های حزب الله غذرخواهی کنند چرا که اگر این برجام نبود دولت آمریکا و کشور‌های جیره خواره آن‌ها مانند سعودی و امارات و رژیم منحوس صهیونیستی جرات تهدید ایران و جریان مقاومت را پیدا نمی‌کردند.

اکنون چه دستاوردی برای طرف ایرانی باقی مانده است جزخواری و ذلت، پس تا وقت است این لکه ننگ را از پیشانی کشور بردارید و آن را آتش بزنید. مردم ایران خود می‌توانند به تنهایی امور اقتصادی و امنیتی خود را بچرخانند و نیازی به بیگانه‌های عهد شکن ندارند. بلکه نیاز به تغییر نگاه دولت مردان دارند که همیشه رویکردی برون گرا داشته اند و به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های داخلی و نیرو‌های انقلابی توجه نمی‌کنند.

اگر تولید حمایت بشود و فرامین رهبرانقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی به روشنی و با تقوا به مرحله اجرا برسد کشور دچار چنین بازی‌هایی از سوی دولت‌های خارجی نمی‌شود. بی تردید مسیر نجات بخش کشور با تاسی به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی در وحدت تمام مسئولین کشور و اتحاد ملت می‌باشد و ظرفیت‌های ایران اسلامی با مدیریت منسجم در درون کشور و تعقیب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد ملی و ترویج کالای ایرانی می‌تواند ما را از این دوران عبور دهد، آن روز که به ناحق پرونده هسته‌ای ما را به شورای امنیت بردند و تلاش کردند ایران را از این مسیر منزوی کنند موفقیتی حاصل نکردند چه برسد به امروز که همه عقلای دنیا و بسیاری از کشور‌ها و حتی هم پیمانان سنتی آمریکا مسیر ترامپ را غلط می‌دانند.

ملت ما یکبار دیگر همانند دوران دفاع مقدس خواهند گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان اسلامی به عنوانی مرجعی در امور دانشجویی از دولت می‌خواهد تا رویکرد نخبه‌گرایی را که در طی این سال‌ها با عناوینی ناروا به کنار گذاشته شده است را احیا کند و بکوشد تا دل جوانان ولایی و ارزشی را دوباره به دست بیاورد تا این نیرو‌ها که از خلاقیت و دانش کافی برخوردار هستند وارد عرصه صنعت و تولید شوند و چرخ اقتصاد کشور به حرکت در بیاید و کشور بار دیگر در مسیر پویایی و بهورزی قرار بگیرد.»

[ad_2]

Source link