واکنش دفتر مکارم‌شیرازی به بیانیه ریاست‎جمهوری با انتشار 2 فیلم؛ سخنرانی روحانی مشکل‌دار بود!
واکنش دفتر مکارم‌شیرازی به بیانیه ریاست‎جمهوری با انتشار 2 فیلم؛ سخنرانی روحانی مشکل‌دار بود!

دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفته ریاست‌جمهوری به‌جای “عذرخواهی”، “فرافکنی” کرده است بعد از انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از سخنان روحانی درباره حجاب، خواست عمومی مردم و فضای مجاز که در جمع مدیرات وزارت ارتباطات بیان شده بود، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‎ای، انتقادها را ناشی از برداشت نادرست از سخنان روحانی دانسته بود. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش […]


دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفته ریاست‌جمهوری به‌جای “عذرخواهی”، “فرافکنی” کرده است

بعد از انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از سخنان روحانی درباره حجاب، خواست عمومی مردم و فضای مجاز که در جمع مدیرات وزارت ارتباطات بیان شده بود، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‎ای، انتقادها را ناشی از برداشت نادرست از سخنان روحانی دانسته بود.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ بعد از انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از سخنان روحانی درباره حجاب، خواست عمومی مردم و فضای مجاز که در جمع مدیرات وزارت ارتباطات بیان شده بود، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‎ای(اینجا)، انتقادها را ناشی از برداشت نادرست از سخنان روحانی دانسته بود.

حالا دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در واکنش به بیانیه دفتر رئیس‎جمهوری نوشته است: متأسفانه دفتر ریاست‌جمهوری به جای عذرخواهی و اصلاح اشتباه، دست به فرافکنی زده‌اند و اظهارات اشتباه دیگری داشته‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی نوشته است: پس از سخنرانی مشکل‌دار ریاست‌جمهوری و موضع‌گیری صریح آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، متأسفانه دفتر ریاست‌جمهوری به جای عذرخواهی و اصلاح اشتباه، دست به فرافکنی زده و اظهارات اشتباه دیگری داشته است. با توجه به سوالات مکرر مخاطبان در مورد سخنان رئیس‌جمهور، موضع معظم له و بیانیه دفتر ریاست جمهوری، علی‌رغم میل باطنی ناچار به انتشار بخش‌هایی از سخنان رئیس‌جمهور شدیم. امیدواریم خداوند متعال عاقبت همه را ختم به خیر بفرماید.



Source link