واکنش سردار سنایی‌راد به کشتار مردم غزه
واکنش سردار سنایی‌راد به کشتار مردم غزه

[ad_1] خبرگزرای مهر: سردار رسول سنایی راد در واکنش به کشتار اخیر فلسطینیان و مردم غزه توسط صهیونیست‌ها، گفت: این جنایات که در سالروز حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین صورت گرفت نشان دهنده وضعیت جدیدی است که صهیونیست‌ها با حمایت ترامپ و خیانت برخی از سران کشور‌های اسلامی بویژه آل سعود انجام دادند. وی افزود: […]

[ad_1]

خبرگزرای مهر: سردار رسول سنایی راد در واکنش به کشتار اخیر فلسطینیان و مردم غزه توسط صهیونیست‌ها، گفت: این جنایات که در سالروز حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین صورت گرفت نشان دهنده وضعیت جدیدی است که صهیونیست‌ها با حمایت ترامپ و خیانت برخی از سران کشور‌های اسلامی بویژه آل سعود انجام دادند.

وی افزود: حامیان قدس و فلسطین باید حتما واکنش نشان دهند. صهیونیست‌ها نباید به خودشان اجازه بدهند که به راحتی به مردم مظلوم فلسطین ظلم کنند. اوج جنایات صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی باعث شد این اقدام حتی از سوی سازمان ملل هم بی پاسخ نماند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود که هم جهان اسلام و هم جمهوری اسلامی واکنش منطقه‌ای نسبت به این جنایت داشته باشند. اعتراضات دیپلماتیک و پیگیری موضوع در محافل حقوق بشری تا اقدامات عملی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حائز اهمیت است.

سردار سنایی راد تصریح کرد: نباید نادیده گرفت که این جنایت در شرایطی صورت می‌گیرد که آمریکائی‌ها سیاست جابجایی سفارت خود را دنبال می‌کنند که این به نوعی کمک به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌ها و اشغال قدس است که پیش از این با واکنش صریح جهان اسلام مواجه شد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد افکار عمومی در جهان اسلام آمادگی لازم را برای همراهی با هر گونه سیاست اعتراضی با صهیونسیت‌ها دارد، افزود: همانگونه که پیش از این شاهد بودیم، در اعلام جابجایی سفارت آمریکا به قدس جهان اسلام به خروش آمد.

رژیم صهیونیستی امروز به حمایت آمریکا دلگرم است

سنایی راد جنایت اخیر در فلسطین را سبب ساز انسجام و اتحاد برای شکل گیری و تقویت انتفاضه مردمی دانست و گفت: این نوع جنایات مشروعیت اقداماتی مثل تسلیح سایر فلسطینی‌ها در کرانه باختری را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست زدن به جنایت‌هایی از این قبیل مشروعیت دفاع و مقابله با جنایت صهیونیست‌ها برای فلسطینی‌ها را فراهم می‌کند و در این شرایط جهان اسلام باید اهتمام به خرج داده و پاسخ این جنایت ددمنشانه را با اقدامات عملی بدهد.

سردار سنایی راد ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز به حمایت آمریکا دلگرم است و از طرفی هم از ناحیه کشور‌های منطقه به خصوص آنجایی که به نوعی ائتلاف وجود دارد و همراهی مثل آل سعود، بحرین و امارات دارد باعث پشت گرمی رژیم صهیونیستی شده است. البته وجود زخم‌های ناشی از گروه‌های تروریستی و تکفیری در جهان اسلام موجب می‌شود رژیم صهیونیستی به خود اجازه دهد که در سالگرد اعتراض به یک جنایت از سوی فلسطینی‌ها یک جنایت بزرگتری را بی آفرینند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: در دو روز گذشته بیش از ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و اعتراضشان با مشت آهنین پاسخ داده شد. این نحوه اقدام برخی از رژیم‌های منطقه‌ای که خودشان در جنایت‌های مشابه علیه یمنی‌ها مشغول هستند در این جنایت اخیر علیه فلسطینی‌ها موثر بوده است.

[ad_2]

Source link