واکنش محسن رضایی به تهدید برجامی آمریکایی‌ها
واکنش محسن رضایی به تهدید برجامی آمریکایی‌ها

خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص گفت: دولت ما اگر می خواست آمریکا از برجام خارج نشود، باید رفتار شجاعانه تری درپیش می گرفتد، می توانستند کاری کنند که ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام وجود ندارد. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پستی اینستاگرام درباره واکنش دولتمردان به تهدید آمریکایی ها از خروج […]


خبرگزاری مهر: دبیر مجمع تشخیص گفت: دولت ما اگر می خواست آمریکا از برجام خارج نشود، باید رفتار شجاعانه تری درپیش می گرفتد، می توانستند کاری کنند که ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام وجود ندارد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پستی اینستاگرام درباره واکنش دولتمردان به تهدید آمریکایی ها از خروج از برجام واکنش نشان داد.

متن کامل پیام محسن رضایی به این شرح است:

آقای ترامپ چند ناو هواپیمابر وده ها ناوشکن را به سواحل کره شمالی نزدیک و چند ماه با رهبر کره شمالی جنگ لفظی کرد؛ اما کره شمالی فرصت را ازدست نداد، بمب هیدروژنی خود را آزمایش کرد، برد موشک هایش را ارتقا داد و چندین آزمایش موشکی را به سرانجام رساند.

کره حالا پس از همه این اقدامات، اعلام کرده که حاضر به مذاکره است و ترامپ هم با استیصال قبول کرده است. معلوم می شود اگر آقای ترامپ، کره را تهدید نمی کرد، آنها به بمب هیدروژنی دست نمی یافتند.

از طرفی حدود یک سال است که ترامپ، ایران را به خروج از برجام تهدید می کند. دولت ما اگر می خواست آمریکا از برجام خارج نشود، باید رفتار شجاعانه تری درپیش می گرفت. دولتمردان ما می توانستند کاری کنند که ترامپ بگوید توافقی بهتر از برجام در جهان وجود ندارد.

 



Source link