واکنش نوبخت به تصمیم اروپا و آمریکا برای برجام
واکنش نوبخت به تصمیم اروپا و آمریکا برای برجام

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبرها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد. باشگاه خبرنگاران: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش […]


محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبرها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبر‌ها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آن‌ها مقابله خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همه جلسات اروپایی‌ها تاکید کردند که به برجام پایبند هستند و هیچکدام از تحریم‌هایی را که به موجب معاهده برجام تعلیق و یا لغو شده، مجددا برنمی‌گردانند که تاکنون هم اینگونه بوده است. سخنگوی دولت بیان کرد: اگر اروپایی یا آمریکا بهانه‌هایی روی موضوعات دیگری داشته باشند، قطعا نسبت به آن‌ها عکس العمل نشان می‌دهیم.



Source link