واکنش وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف: انتشار عکس احمدی‌نژاد
واکنش وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف: انتشار عکس احمدی‌نژاد

آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر. آفتاب‌‌نیوز : وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش ، […]


آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر.

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش ، تصویر رئیس‌جمهور پیشین ایران را در توییتر خود منتشر کرد.

به گزارش سی ان ان عربی، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین در واکنش به روایت تصویری محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران از وضعیت ترامپ و مشاورانش با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این با انتشار عکسی از ترامپ و مشاورانش در حساب کاربری خود در توییتر، سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست‌خورده خواند.

وی با انتشار این عکس نوشت: می‌گویند یک عکس هزار حرف دارد اما این تصویر بیش از هزار حرف درباره چندین دهه سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا در منطقه ما دارد. در وادی کورها حتی افراد با عینک‌های واقعیت مجازی نیز همچنان کور هستند.

واکنش وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف: انتشار عکس احمدی‌نژاد

منبع: ایسنا



Source link