ورود دومین کشتی کانتینری به بندر چابهار از مبدا هند
ورود دومین کشتی کانتینری به بندر چابهار از مبدا هند

[ad_1] مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار یک کشتی کانتینری وارد بندر چابهار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، بهروز آقایی افزود: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی […]

[ad_1]

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار یک کشتی کانتینری وارد بندر چابهار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، بهروز آقایی افزود: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، روز گذشته کشتی کانتینری «اینتر سیدنی» وارد بندر چابهار شد.

وی گفت: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی چابهار آغاز شد.

آقایی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی به صورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه‌ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا به صورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و فورواردرها، اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتی‌ها‌ و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در کوتاهترین زمان ممکن را در رئوس برنامه‌ها‌ی خود قرار داده است.

نوشته ورود دومین کشتی کانتینری به بندر چابهار از مبدا هند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link