ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش توليد/ شروع به كار پروژه بزرگ ذوب و نورد
ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش توليد/ شروع به كار پروژه بزرگ ذوب و نورد

مديرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: پروژه بزرگ ذوب و نورد در مجموع با ظرفیت ۲ میلیون تن وهمچنين ۵ كارخانه توسعه اي فروآلياژي با اعتباري بالغ بر يك ميليارد يورو با تامين از محل صندوق توسعه ملي در سال جاری به اجرا درخواهد آمد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد […]

مديرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: پروژه بزرگ ذوب و نورد در مجموع با ظرفیت ۲ میلیون تن وهمچنين ۵ كارخانه توسعه اي فروآلياژي با اعتباري بالغ بر يك ميليارد يورو با تامين از محل صندوق توسعه ملي در سال جاری به اجرا درخواهد آمد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد شهیر در جمع خبرنگاران گفت: در سال جهش تولید شاهد يكي از بزرگترين پروژه هاي در حال احداث كشور خواهيم بود كه مي تواند سهم بسزایي را در توليد محصولات فولادي و اشتغال واقتصاد منطقه داشته باشد.
وی از افزايش توليد در سال جاري خبر داد و افزود : در خرداد ماه امسال توانستيم ركورد توليد در ۱۰ سال اخير را بهبود داده و در جهت دستيابي به توليد بالاي يك ميليون تن گام برداريم كه هم در ذوب و هم در نورد ركورد توليد شكسته شد كه در چند سال اخير بي سابقه بود.
علیزاد شهیر ادامه داد: همچنین به منظور بالا بردن ميزان توليد و افزايش بهره وري اقدامات لازم در فرآيند توليد انجام گرفته و بر اساس پيش بيني و برنامه ريزي انجام شده بيش از ۱۵۰ هزار تن محصول فولادي به خارج از كشور صادرخواهد شد كه مي تواند نقش بسزایي در ارزآوري و افزايش صادرات غيرنفتي در كشور داشته باشد.
عضو هيات مديره فولاد صنعت بناب از ورود این مجتمع به بورس در سال جهش تولید خبر داد و گفت: تا پايان امسال در بورس حضور خواهيم داشت و سهام مجتمع فولاد صنعت بناب نيز عرضه خواهد شد كه مي تواند تاثير مثبتي در روند پيشبرد اهداف اين مجتمع داشته باشد.
وي امسال را براي فولاد صنعت بناب سال پاك عنوان كرد و افزود : با اصلاح نحوه مصرف مواد اوليه در واحد هاي ذوب شاهد كاهش چشمگير آلايندگي بوديم كه به اين منظور در كوره ي ذوب قوس شارژ آهن اسفنجي به ۱۰۰ درصد رسيده و در كوره هاي القائي نيز شارژ ۸۵ درصدي آهن اسفنجي را داريم كه باعث كاهش محسوس آلايندگي شده است .


بر اساس این گزارش، مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداري از دو واحد ذوب و ريخته گري و ۷ خط نورد توان توليد سالانه به ظرفيت اسمي ۲ ميليون و ۴۵۰ هزارتن را داراست كه براي رسيدن به اين ظرفيت گام بر مي دارد تا محصولات فولادي خود را با كيفيت بالا با حضوري پرنگ تر در بازارهاي داخلي و خارجي تجربه كند.

این نوشته ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش توليد/ شروع به كار پروژه بزرگ ذوب و نورد برای اولین بار ظاهر می شود در فولادنا.