وزیر متخصص بدون حمایت جریان سیاسی موفق نمی‌شود/توانایی جذب منابع یکی از ویژگی وزراء پیشنهادی باشد :: خبرگزاری خانه ملت
وزیر متخصص بدون حمایت جریان سیاسی موفق نمی‌شود/توانایی جذب منابع یکی از ویژگی وزراء پیشنهادی باشد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: برخی افراد اعتقاد دارند که وزیر پیشنهادی باید دارای تخصص، تجربه و کارآمدی باشد. نماینده مردم ایلام،ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم د حالیست که برخی دیگر از نمایندگان اعتقاد دارند […]

[ad_1]

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: برخی افراد اعتقاد دارند که وزیر پیشنهادی باید دارای تخصص، تجربه و کارآمدی باشد.

نماینده مردم ایلام،ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم د حالیست که برخی دیگر از نمایندگان اعتقاد دارند فرد معرفی شده باید دارای جهت گیری سیاسی باشد.

وزیری متخصص اما بدون حمایت جریان سیاسی موفق نمی شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه به نظر می رسد فردی که متخصص و کارآمد باشد اما حمایت جریان سیاسی را نداشته باشد نمی تواند موفق باشد، افزود: وزیری وجود ندارد که بگوید جهت گیری سیاسی ندارد و فقط می خواهد فعالیت کند زیرا معمولا اگر حمایت سیاسی باشد، فرد نمی تواند سرش در کار خودش باشد و وی را اذیت می کنند.

اگر در انتخاب وزراء بر مبنای دیدگاه سیاسی عمل نشود، مخالف رای مردم است

وی با اشاره به اینکه اگر در انتخاب وزراء بر مبنای دیدگاه سیاسی عمل نشود، مخالف رای مردم است، ادامه داد: در واقع مردم به گفتمانی رای داده اند  و باید بر اساس این گفتمان کشور اداره شود.

میرزایی با اشاره به اینکه بر اساس نکته مذکور باید افرادی انتخاب شوند که پایبند به گفتمان کنونی باشند، ادامه داد: کشور دارای شرایط پیچیده و خاصی است لذا افرادی که انتخاب می شوند باید قدرت ریسک پذیری داشته باشند و اگر بخواهند با نگاه محافظه کارانه فعالیت کنند راه به جایی نخواهند برد.

توانایی در جذب منابع یکی از ویژگی های وزراء پیشنهادی باشد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی پیشنهادی در این شرایط باید بتوانند با منابع کمی که وجود دارد اقدامات خوبی انجام دهند و قدرت و توانایی جذب منابع مختلف را داشته باشند./

  • بیشتر بخوانید؛

وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد تا سه شنبه معرفی می شوند

پایان پیام

[ad_2]

Source link