ولایتی درگذشت آیت‌الله ایمانی را تسلیت گفت
ولایتی درگذشت آیت‌الله ایمانی را تسلیت گفت

[ad_1] خبرگزاری مهر: علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت درگذشت اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس، پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم انّالله و انّاالیه راجعون خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی یار دیرین امام و رهبری، نماینده، ولی […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مناسبت درگذشت اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انّالله و انّاالیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی یار دیرین امام و رهبری، نماینده، ولی فقیه در استان فارس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و امام جمعه سابق شیراز که عمر با برکت خویش را در راه خدمت به تعالی اسلام و ارزش‌های انقلابی و ترویج معارف دینی و فرهنگی سپری و آثار ماندگاری را بر جای گذاشت موجب تاسف و تاثر گردید.

این مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت معظم، علاقه مندان، شاگردان و به ویژه مردم وفادار و شریف استان فارس تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷»

[ad_2]

Source link