پرواز بازگشت اولین کاروان حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست
پرواز بازگشت اولین کاروان حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست

[ad_1] به گزارش اخبار آزاد مناطق، اولین کاروان بازگشتی حجاج ایرانی از بیت‌الله الحرام عصر امروز ششم شهریورماه وارد فرودگاه امام(ره) شدند و با مراسم تکریم و اهدا گل توسط جمعی از مدیران و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) مورد استقبال قرار گرفتند. در این پرواز ۳۰۰نفر حاجی خانه خدا که از استان البرز مشرف […]

[ad_1]

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اولین کاروان بازگشتی حجاج ایرانی از بیت‌الله الحرام عصر امروز ششم شهریورماه وارد فرودگاه امام(ره) شدند و با مراسم تکریم و اهدا گل توسط جمعی از مدیران و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) مورد استقبال قرار گرفتند.

در این پرواز ۳۰۰نفر حاجی خانه خدا که از استان البرز مشرف شدند، توسط شرکت هواپیمایی سعودی از مبداء جده و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد ایران اسلامی شدند.

بنابر این گزارش، عملیات پروازهای بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا ۲۵شهریورماه ادامه دارد و ۲۶هزار نفر از حجاج از ۸ استان کشور طی ۹۲پرواز از فرودگاه امام(ره) به کشور بازخواهند گشت.

نوشته پرواز بازگشت اولین کاروان حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link