پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد
پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد

پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد در نشست تخصصی بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری اعلام شد که پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این پنل تخصصی ابتدا […]

پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد

در نشست تخصصی بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری اعلام شد که پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این پنل تخصصی ابتدا رئیس اداره امور شرکت ها و ابزارهای نوین مالی بانک گردشگری گفت: این بانک در پروژه های مهم حوزه های گردشگری، هتلداری، صنعتی و معدنی و همچنین تفریحی و ورزشی سرمایه گذاری کرده که بعضی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی نیز یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهد رسید.
رضا عبداللهی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه در دست اجرای فاز ۲ مجتمع فولاد صنعت بناب اشاره کرد که در ماههای نخست سال ۱۴۰۲ افتتاح و علاوه بر ایجاد اشتغال فراوان ، موجب عمران و آبادانی این شهرستان خواهد شد.
وی ادامه داد: هلدینگ ماهان به عنوان بازوی صنعتی و معدنی گروه مالی گردشگری ۲ نگرش دارد یکی اینکه در بخش معادن، نقطه ثابتی برای توسعه صنعت فولاد وجود ندارد و دومین آن عرضه سهام ماهان در بورس است.
عبداللهی یکی دیگر از دارایی های ارزشمند گروه مالی گردشگری را مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برشمرد و گفت: این مجموعه ۱۷۰۰ هکتار وسعت دارد که ۱۴۰۰ هکتار آن مفید و قابل بهره برداری برای سرمایه گذاران است و از مزیت های زیادی برخوردار است.
وی، پروژه میکامال کیش و افق نیایش را نیز از دیگر دارایی های ارزشمند خواند که با مشارکت بانک گردشگری به ثمر نشسته است. پروژه میکامال ۱۰ اسفند امسال به طور رسمی افتتاح می شود و پروژه افق نیایش که انشعابات آن نهایی شده، در بخش های اداری، تجاری و پارکینگ سال ۱۴۰۳ به اتمام می رسد.
در این پنل تخصصی همچنین مدیر بازار سرمایه و ابزارهای نوین گروه مالی گردشگری گفت: چهار بازار موازی با بازار سرمایه هستند بازارهای ارز و سکه، مسکن، سرمایه گذاری در بازارهای کالایی خودرو و همچنین اوراق و صندوق های با درآمد ثابت این چهار بازار را تشکیل می دهد.
مهدی آقالطفی در این نشست تخصصی که شماری از مدیران شرکت های بورسی و سرمایه گذاران حضور داشتند، افزود: بررسی ها نشان می دهد رشد نقدینگی در ۲۰ سال اخیر روند صعودی داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر رشد نقدینگی کشور متناسب با تولید ناخالصی داخلی (GDP) و رشد اقتصادی نیست لذا وقتی این تناسب وجود نداشته باشد، منتج به افزایش قیمت ها می شود.
در پایان این نشست ، شرکت کنندگان سوالات خود را مطرح و پاسخ های لازم از سوی مدیران گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ارائه شد.