پست جنجالی گلر ذوب‌آهن؛ رشید پرسپولیسی می‌شود؟ +عکس
پست جنجالی گلر ذوب‌آهن؛ رشید پرسپولیسی می‌شود؟ +عکس

از مدت‌ها قبل که صحبت از پیشنهادات خارجی بیرانوند مطرح شده بود، مظاهری گزینه‌ اصلی جانشینی او بود، هر چند که این خطر توسط هیچکدام از طرفین تایید نشد و گلر ذوبی‌ها رسماً حرف از جدایی نزد. این موضوع پیش از شروع فصل مطرح بود که منتفی شد ولی حالا در نقل و انتقالات زمستانی […]


از مدت‌ها قبل که صحبت از پیشنهادات خارجی بیرانوند مطرح شده بود، مظاهری گزینه‌ اصلی جانشینی او بود، هر چند که این خطر توسط هیچکدام از طرفین تایید نشد و گلر ذوبی‌ها رسماً حرف از جدایی نزد.

این موضوع پیش از شروع فصل مطرح بود که منتفی شد ولی حالا در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر اخباری در این مورد به گوش رسیده است.

بیرانوند که در حال حاضر با تیم ملی به امارات سفر کرده تا در جام ملت‌های آسیا حاضر شود ممکن است در این مقطع به پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد و از جمع سرخپوشان خارج شود و در این صورت سرخپوشان باید یک گلر جذب کنند و صحبت از رشید مظاهری مثل همیشه مطرح است.

مظاهری ساعتی پیش پستی در صفحه شخصی خودش ارسال کرد و در آن نوشت:

“نرسیدن مال یه طرفه‌ هاست، دوطرفه ها همیشه به هم می‌رسن”

اگرچه هدف مظاهری از این پست مشخص نیست ولی شائبه نزدیک شدنش به پرسپولیس مطرح شده است. تصویری هم که برای این پست قرار داده شده مربوط به دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس است.

با این حال وضعیت نامشخص دریافت رضایتنامه توسط این بازیکن و عملکرد نه چندان درخشان او در این فصل که با از دست دادن پیراهن تیم ملی نیز همراه شده، در کنار گزینه‌های دیگر باشگاه پرسپولیس برای این پست در صورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند باعث می‌شوند این گزینه دور از ذهن به نظر برسد.



Source link