پشت پرده رفتار مافیایی اصلاح‌طلبان بر سر انتخاب شهردار
پشت پرده رفتار مافیایی اصلاح‌طلبان بر سر انتخاب شهردار

[ad_1] روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: بی‌اعتنایی به منافع مردم تهران و ترجیح مطامع گروهی یک حزب خاص بر سرنوشت جامعه رای‌دهندگان تهرانی به جایی می‌انجامد که درنهایت شهردار شدن یک عنصر حرف گوش‌کن و ناکارآمد خروجی تصمیم شورای فعلی خواهد بود. به گزارش رجانیوز؛ حکایت ناکارآمدی شورای پنجم شهر تهران هر روز […]

[ad_1]

روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: بی‌اعتنایی به منافع مردم تهران و ترجیح مطامع گروهی یک حزب خاص بر سرنوشت جامعه رای‌دهندگان تهرانی به جایی می‌انجامد که درنهایت شهردار شدن یک عنصر حرف گوش‌کن و ناکارآمد خروجی تصمیم شورای فعلی خواهد بود.

به گزارش رجانیوز؛ حکایت ناکارآمدی شورای پنجم شهر تهران هر روز شکل تازه‌تری به خود می‌گیرد، مناقشات بی‌پایان طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان و کارگزاران بر سر تملک و بلعیدن این شورای مردمی که در نظر آنان به یک بنگاه اقتصادی می‌ماند درحالی صورت می‌پذیرد که حتی یک عضو غیراصلاح‌طلب در شورای شهر پنجم وجود ندارد! حالا این زدوخورد‌ها هشدار‌ها را درباره سرنوشت شورای شهر پنجم که لیست آن‌ها به اعتراف برخی از اصلاح‌طلبان با دریافت پول بسته شده است را افزایش داده و زنگ خطر را برای جریانی که تجربه شکست در شورای اول را داراست به صدا درآورده است؛ در همین راستا علی نظری سردبیر روزنامه مستقل که خود از نمایندگان مجلس ششم به شمار می‌رود طی یادداشتی نوشته است: با خواندن جمله‌ای از محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در فضای مجازی مبنی بر اینکه این نهاد تشریفاتی و غیرموثر است بر آن شدم تا از سر خیرخواهی تذکری به مسببان وضعیت اسفبار امروز شورای تهران داشته باشم.

همه می‌دانیم در انتخابات شورای شهر تهران، به همت مردم تهران در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ جبهه اصلاحات بانتیجه ۲۱ بر صفر مقابل اصولگرایان به برتری صددرصدی دست یافت. اما با شکل‌گیری شورا و انحصارطلبی یک حزب خاص! مشخص شد در انتخابات پرشور ۹۶ یک جناح پیروز نشده است، بلکه یک حزب اصلاح‌طلب با داشتن هفت کرسی برای سایر احزاب اصلاح‌طلب تره هم خرد نمی‌کند! و خبری هم از حاکمیت جبهه‌ای نیست!

شورای سایه یا لابی بیرونی شورای فعلی، با علم کردن پروژه چمران‌هراسی درصدد بودند که از اهرم افکار عمومی برای مخالفت با شهردار شدن محسن هاشمی استفاده نمایند، ولی افکار عمومی اصلاح‌طلب زیر بار این ترفند حزب نرفت.

محسن هاشمی، چون کوتوله اجرایی و سیاسی نیست و هرگز پادویی این حزب را نمی‌پذیرد با وجود همه شایستگی‌های مدیریتی از ورود به ساختمان بهشت بازماند تا کسانی که به قول دکتر زیباکلام چند سروگردن از وی پایین‌تر هستند بتوانند شهردار مطلوب حزب خاص در پایتخت ایران شود؟!

علی نظری می‌افزاید: «چندی پیش با دکتر مهرعلیزاده صحبت می‌کردم و از وی جویا شدم چرا (شورای سایه) به شهردار شدن وی رضایت نمی‌دهد؟ وی در پاسخ اینجانب به نقش پدرخواندگان شورا که (۳ نماینده مجلس ششم) هستند، اشاره کرد و متذکر شد آن‌ها شهردار نمی‌خواهند، بلکه فرمانبری تمام‌عیار می‌خواهند که پادوی ۳۰۰ نیروی بیکارشان باشد تا این گردان بیکار به پست و شغل مناسب با حقوق چندین میلیون تومانی سرویس دست یابند!

اگر امروز انتخاب شهردار تهران به مردم پایتخت واگذار گردد، محسن هاشمی با رایی قاطع به عنوان شهردار منتخب مردم برگزیده خواهد شد. اما افسوس که آرای مردم تهران توسط این حزب تمامیت‌خواه مصادره شده است.

هزینه پیشبرد اصلاحات را باید تحول‌خواهان، مطبوعات، جنبش دانشجویی و نیرو‌های ملی و مذهبی بدهند، اما گلابی اصلاحات فقط باید نوش جان این حزب گردد.»؟!

نماینده مجلس ششم و سردبیر روزنامه مستقل در پایان نوشت: نکته آخر اینکه به چهارده عضو غیرحزبی که تعلقی به حزب… ندارند، گوشزد می‌کنم مراقب شأن گران‌سنگ نهاد شورا باشند و اجازه ندهند شورای اصلاح‌طلب پنجم تهران به حیاط خلوت حزب تمامیت‌خواه … که در بستن لیست امید بیشترین نقش را داشت، اشتهار یابد!

متاسفانه این حزب، چون در ترکیب شورایعالی سیاست‌گذاری دست بالا را داشت، توانست با دسیسه‌های متعدد بسیاری از چهره‌های شاخص و هزینه داده اصلاحات را از لیست نهایی حذف نماید و ۷ مهره سفارشی خویش را وارد ترکیب ۲۱ نفره شورا نماید تا بتوانند در انتخاب شهردار موردنظر همه‌کاره باشد.

[ad_2]

Source link