پوشش وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید +عکس
پوشش وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، امارات گامی جدید در مسیر عادی‌سازی روابط علنی با رژیم صهیونیستی برداشت و این بار محمد بن زاید، ولیعهد امارات رسما از میری رگف، وزیر فرهنگ و ورزش این رژیم برای بازدید از مسجد شیخ زاید بن سلطان در ابوظبی دعوت […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، امارات گامی جدید در مسیر عادی‌سازی روابط علنی با رژیم صهیونیستی برداشت و این بار محمد بن زاید، ولیعهد امارات رسما از میری رگف، وزیر فرهنگ و ورزش این رژیم برای بازدید از مسجد شیخ زاید بن سلطان در ابوظبی دعوت کرد.

رگف نیز امروز (دوشنبه) با حضور در این مسجد در حالی که حجاب بر سر داشت، گفت: در این مسجد پیام محبت و دوستی وجود دارد، اینکه در اینجا باشم، افتخار بزرگی برای من بود.

رگف در مسابقات جهانی جودو در ابوظبی نیز در کنار تیم جودوی این رژیم حضور داشت و با قهرمانی یکی از ورزشکاران این تیم سرود رژیم صهیونیستی برای اولین بار در یک کشور عربی پخش شد.

وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی سال گذشته میلادی نیز در اقدامی تحریک آمیز با لباسی که تصویر قبة الصخره بر روی آن طراحی شده بود، در جشنواره سینمایی کن حضور یافت.

08

کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به تازگی وارد رقابتی با یکدیگر در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی شده‌اند.

پس از سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدار با سلطان قابوس بن سعید، پادشاه عمان، دو تیم ورزشی این رژیم در مسابقات جهانی در دو کشور امارات و قطر شرکت کردند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت نیز از گفتگوهای محرمانه منامه و تل‌آویو جهت آغاز روابط علنی آن دو خبر داد.



Source link