پوش نوتیفیکیشن چیست؟
پوش نوتیفیکیشن چیست؟

[ad_1] از ویژگی بارز این نوع تبلیغات امکان ارسال آن برای طیف وسیعی از کاربران است. پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ پوش نوتیفیکیشن‌ها پیام‌های کوتاه تعاملی هستند که در اکثر مواقع با تصویر همراه می‌شوند. در این نوع تبلیغات، کاربر را به […]

[ad_1]

از ویژگی بارز این نوع تبلیغات امکان ارسال آن برای طیف وسیعی از کاربران است.

پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تبلیغات نوتیفیکیشن چیست ؟ پوش نوتیفیکیشن‌ها پیام‌های کوتاه تعاملی هستند که در اکثر مواقع با تصویر همراه می‌شوند. در این نوع تبلیغات، کاربر را به موردی خاص دعوت می‌کنیم تا به صفحه وب‌سایت یا اپلیکیشن هدایت شود. به عنوان کسب‌وکار می‌توانید از این طریق کاربران زیادی را وارد پروسه بازاریابی خود کنید. همچنین امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به دستگاه‌های گوناگون مانند موبایل، تبلت،‌ کامپیوترهای شخصی و لپتاپ وجود دارد که دسترسی به طیف کاربران را فراهم آورده‌است.

1

    مزایای ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

  1. امکان ارسال تبلیغات به صورت هدفمند

عضویت در سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن با توجه به علاقه کاربران و انتخاب خود آن‌ها انجام می‌شود. بنابراین شما به کاربر درست دسترسی پیدا کرده‌اید و هزینه شما در جهت درست قرار خواهد گرفت.

در صورت دسترسی به مکان کاربر می‌توان با توجه به موقعیت وی پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی ارسال کرد. در میان کسب‌وکارهایی که در این زمینه کار می کنند نیز این امکان وجود دارد. پلتفرم یکتانت این امکان را برای ایجاد کمپین تبلیغات پوش نوتیفیکیشن براساس موقعیت مکانی کاربر فراهم کرده‌است. کاربران شما در هر جای ایران امکان دسترسی به تبلیغات پوش نوتیفکیشن را با توجه به مکانی که در آن قرار گرفته‌اند، خواهند داشت.

  1. درگیر شدن کاربر با اپلیکیشن

براساس آمار تا ۴۸ ساعت پس از نصب اپلیکیشن میزان استفاده از آن تا ۷۳ درصد کاهش می‌یابد. بنابراین برای باقی ماندن در میان اپلیکیشن های پرطرفدارتر هر فرد، انجام اقداماتی ضروری است. با ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌توانید کاربران قدیمی غیر فعال خود را به کاربران فعال بدل کنید. بررسی‌ها نشان داده است با استفاده از پوش نوتیفیکیشن استفاده کاربر از اپلیکیشن یا وب سایت شما تا ۱۰ برابر افزایش پیدا می‌کند.

  1. امکان گرفتن بازخورد در هر زمان

در تبلیغات سنتی،‌ گرفتن بازخورد پس از گذشت زمان قابل توجهی به سختی ممکن بود. اما در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در هر زمانی به نتیجه پوش ارسال شده و نحوه رفتار مشتریان نسبت به آن دسترسی دارید. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت،‌ می‌توانید آمار پوش نوتیفیکیشن‌های ارسالی را مشاهده کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

  1. افزایش نرخ تبدیل

با رساندن پیام درست و مد نظر مخاطب،‌ احتمال وارد شدن او به سایت یا اپلیکیشن خود را افزایش خواهید داد. در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نرخ تبدیل نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بالاتر است. به این ترتیب با هزینه کمتر،‌ مشتری بیشتری از خدمت شما استفاده می‌نماید.

  1. راهنمایی درست مشتری

همان طور که پیش از این گفته شد،‌ با دانستن اطلاعات جستجوی کاربر و حتی موقعیت مکانی وی می‌توان به صورت اختصاصی کاربران را مورد هدف تبلیغات خود قرار داد. اما در درجه بعد می‌توان یک گام فراتر گذاشت و با انتخاب صفحه فرود درست،‌ کاربر را به جای مناسبی از وب سایت یا اپلیکیشن هدایت نمود تا مدت زمان بیشتری را برای جستجوی خود صرف کند.

  1. بالا بردن آگاهی از برند

زمانی که پوش نوتیفیکیشن برند شما برای کاربران نمایش داده می‌شود،‌ شناخت آن‌ها از برند افزایش می‌یابد. با ادامه روند ارسال پوش نوتیفیکیشن کاربران بهتر برند شما را می‌شناسند و به مرور زمان به مشتری وفادار بدل خواهند شد. حتی کسانی که روی تبلیغات شما کلیک نکرده‌اند نیز با برند شما مواجه خواهند داشت و آگاهی آن ها از برند افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

انجام تنظیمات درست در بازده کسب شده بسیار اهمیت دارد. بخشی از تنظیمات شامل موارد فنی است که از الگوهای خاصی تبعیت می‌کنند. اما آنچه مهم‌تر است،‌ نوع محتوای تولید شده است. ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی مانند انجام هر کاری اصولی دارد که با پیروی این موارد موفقیت بالایی در نتیجه کسب خواهد شد.

جهت استفاده از پوش نوتیفکیشن برای کمپین‌های تبلیغاتی،‌ امکان استفاده از پلتفرم تبلیغاتی یکتانت برای شما فراهم شده است. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت می‌توانید پیام خود را به میلیون‌ها کاربر برسانید. یکتانت پلتفرم تبلیغات آنلاینی است که با طیف وسیعی از رسانه‌ها و تبلیغ‌کنندگان همکاری دارد. در حال حاضر رسانه‌هایی نظیر خبرگزاری تسنیم،‌ سایت چطور، سایت زومیت،‌ دنیای اقتصاد، خبرگزاری مهر و … یکتانت را برای همکاری انتخاب کرده‌اند.

با دسترسی به موقعیت مکانی کاربران، می‌توانید تبلیغات پوش نوتیفیکیشن خود را به صورت اختصاصی برای آن‌ها ارسال نمایید. حتی امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای کسانی که اپلیکیشن خاصی را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، وجود دارد. با یکتانت می‌توانید به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.

[ad_2]

Source link