پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت. در پیام رستمی آمده است: « درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در پی حادثه دلخراش واژگونی […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام رستمی آمده است:

« درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از این عزیزان، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب، و خانواده دانشگاهی گردید.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تألم از این حادثه ، این ضایعه حزن انگیز را به جامعه دانشگاهی، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و خصوصا خانواده مصیبت دیده این عزیزان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبر جزیل مسالت دارم و شفای عاجل را برای دیگر حادثه دیدگان آرزومندم. ضمنا پیگیری دقیق مسئولان ذیربط جهت بررسی ابعاد مختلف ماجرا جهت پیشگیری از وقوع حوادث دردناک و نیز پیگیری روند درمانی مجروحان حادثه را خواستارم.»

[ad_2]

Source link