پیام تسلیت مشاور رئیس‌جمهور به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی
پیام تسلیت مشاور رئیس‌جمهور به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی

[ad_1] مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی رحلت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. به گزارش اخبار آزاد مناطق، «مرتضی بانک» در این پیام آورده است: انا للّه و انا الیه راجعون رحلت عالم بزرگوار، فقیه ربانی […]

[ad_1]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی رحلت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، «مرتضی بانک» در این پیام آورده است:

انا للّه و انا الیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار، فقیه ربانی حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری را به حضور رهبر معظم انقلاب، جامعه معزز روحانیت و خاندان و بازماندگان معظم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید فقدان حضور ایشان که در طول عمر پر برکت خود علاوه بر تحقیق و ترویج اندیشه‌های اسلامی و انقلابی از مجاهدت در راه مبارزه با استبداد و استکبار و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکردند، ضایعه غیرقابل جبرانی است.

مراقبت از حقوق حقه و مداومت در اجرای عدالت از میراث ارزشمند دوران تصدی ایشان بر قوه قضائیه است و یقینا جایگاه والایی را در پیشگاه خداوند متعال برایشان رقم خواهد زد.

از خداوند متعال برای این عالم جلیل القدر رحمت و مغفرت واسعه و برای بیت مکرم صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

مرتضی بانک

نوشته پیام تسلیت مشاور رئیس‌جمهور به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link