پیام نوروزی رئیس تشخیص مصلحت نظام
پیام نوروزی رئیس تشخیص مصلحت نظام

 خبرگزاری مهر: آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمیا مقلب القلوب والابصاریا مدبر اللیل و النهاریا محول الحول والاحوالحول حالنا الی احسن الحال با سلام و صلوات بر خاتم انبیاء محمد […]



 خبرگزاری مهر: آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

با سلام و صلوات بر خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) و اهل بیت مطهرش، فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را که جلوه‌ای از عظمت، جلال و جمال الهی است و مصادف با ایام ماه مبارک رجب شده است، خدمت مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه الهی سالی توام با موفقیت و پیروزی‌های مداوم برای مردم شریف ایران و امت اسلامی مسالت می‌نمایم.

در ابتدای سال جدید، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام و مجاهدان و ایثارگران عزیز را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه آنان درود می‌فرستیم.

سالی که گذشت، هرچند با حوادث گوناگون و فراز و فرود‌های زیادی همراه بود، اما امید واثق دارم که در پرتو عنایات خاصه حضرت حق و توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال نو، سالی سرشار از معرفت و خیر و برکت، برای امت اسلام و ملت ایران خواهد بود.

در این سال نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است از همه دلسوزان کشور و فرهیختگان و علما و نخبگان و مسئولان محترم کشور، انتظار می‌رود با تمام وجود و با وحدت و همدلی و با نصب العین قرار دادن رهنمود‌ها و سیاست‌های ابلاغی معظم له در امور مختلف، در جهت رفع مشکلات و به ویژه حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند و در عین حال با حفظ انسجام، صلابت و روحیه مقاومت، دوشادوش مردم شریف کشورمان در مقابل هجمه‌های ناجوانمردانه و زیاده خواهی‌های ظالمانه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده و از اقتدار کشور و حقوق مسلم ملت دفاع کنند.

همچنین به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم که ما نیز در سنگر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام تلاش خود را در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به شما مردم غیور و انقلابی به کار خواهیم بست و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه هموطنان عزیز، امیدوارم در پرتو الطاف الهی موفق و پیروز باشید.



Source link