پیام وزیر کشور به مناسبت ۱۲ فروردین
پیام وزیر کشور به مناسبت ۱۲ فروردین

[ad_1] رحمانی فضلی گفت: دوازدهم فروردین که در تاریخ تمدنی ایران به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود است. خبرگزاری فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت ۱۲ فروردین روز […]

[ad_1]

رحمانی فضلی گفت: دوازدهم فروردین که در تاریخ تمدنی ایران به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود است.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد که در آن آمده است: دوازدهم فروردین که در تاریخ تمدنی ایران به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود می‌باشد.

این پیام می‌افزاید: امروزه به برکت وحدت و هوشیاری مردم و انسجام ملی و رهبری خردمندانه، مفاهیم و اصول نظام جمهوری اسلامی ایران به الگویی رهایی بخش از قیود نظام‌های غیر الهی و ضد انسانی تبدیل شده است.

رحمانی فضلی تاکید کرد: این روز فرخنده که مصادف شده است با میلاد با برکت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به رهبر معظم انقلاب و مردم آگاه و متولیان راستین نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت و مسئولان خدمتگذار تبریک عرض می‌نمایم.

[ad_2]

Source link