پیمان معادی از جشنواره ترکیه‌ای جایزه گرفت +عکس
پیمان معادی از جشنواره ترکیه‌ای جایزه گرفت +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ششمین دوره جشنواره فیلم بوغار ایچی در حالی به کار خود پایان داد که سینماگران ایرانی سهم زیادی در میان برندگان جوایز این دوره داشتند. براساس گزارش آناتولی، پیمان معادی، بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی با فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» جایزه بهترین کارگردانی را در بخش فیلم های […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ششمین دوره جشنواره فیلم بوغار ایچی در حالی به کار خود پایان داد که سینماگران ایرانی سهم زیادی در میان برندگان جوایز این دوره داشتند.

براساس گزارش آناتولی، پیمان معادی، بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی با فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» جایزه بهترین کارگردانی را در بخش فیلم های بلند بین المللی که پرویز شهبازی دیگر کارگردان ایرانی رئیس هیئت داور آن بود، دریافت کرد.

معادی ضمن ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه گفت: خوشخالم که در شهر دوست داشتنی استانبول هستیم، امیدوارم در آینده بتوانم در این شهر در زمینه فیلم همکاری داشته باشم.

بابک جلالی دیگر کارگردان ایرانی تبار نیز با فیلم «سرزمین» جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم «بوغار ایچی» استانبول در این بخش را دریافت کرد. پرویز شهبازی، کارگردان سرشناس ایرانی به عنوان رئیس هیئت داوران بخش مذکور جایزه برترین فیلم بلند بین المللی را به بسام جرباوی کارگردان فلسطینی فیلم «پیچ گوشتی» تقدیم کرد.

اوگون شانلی‌ار، رئیس جشنواره بین المللی فیلم «بوغاز ایچی» در این مراسم  گفت: ششمین سال این جشنواره با حضور مهمانان‌مان بسیار موثر گذشت. در طول این جشنواره مسترکلاس ها و کارگاه های ویژه در عرصه فیلمسازی با استقبال گسترده همراه شد.

او با اشاره به این که در طول این جشنواره ۸۸ اثر از ۴۱ کشور در بخش‌های مختلف اکران شد، اظهار داشت: امسال با برنامه های گوناگون در زمینه های مرتبط و همچنین اساتید گرانقدر توانستیم به سطح مطلوبی در این عرصه دست یابیم.



Source link