چرا علامه طباطبایی در خانه اهدایی امام زندگی نکرد؟
چرا علامه طباطبایی در خانه اهدایی امام زندگی نکرد؟

[ad_1] سرویس سیاسی فردا: دختر علامه طباطبایی در بخشی از گفتگو با فارس درباره ملک اهدایی امام خمینی به علامه طباطبایی گفت:  پدر بنده ملک زیاد داشت و الان نیز در تبریز این زمین‌ها وجود دارد و دست مردم است، حاج‌آقا هیچ‌گاه از سهم امام استفاده نمی‌کردند. وقتی مادرم فوت کردند ما به این منزل […]

[ad_1]

سرویس سیاسی فردا: دختر علامه طباطبایی در بخشی از گفتگو با فارس درباره ملک اهدایی امام خمینی به علامه طباطبایی گفت:  پدر بنده ملک زیاد داشت و الان نیز در تبریز این زمین‌ها وجود دارد و دست مردم است، حاج‌آقا هیچ‌گاه از سهم امام استفاده نمی‌کردند. وقتی مادرم فوت کردند ما به این منزل که در روبروی مدرسه حجتیه بود، نقل‌مکان کردیم. به پدرم گفته بودند که این منزل خالی است و شما به اینجا بیایید و ساکن شوید، بعد از مدتی فردی رفته و گفته بود که این‌ها ملک‌های زیادی دارند.

 آقای اعرابی چنین ادعایی کرده بود، درست است؟

 بله! داماد امام گفته بود که علامه طباطبایی ملک بسیاری دارد، اخوی بنده باجناق آقا مصطفی خمینی است و هر دو به رحمت خدا رفته‌اند، آقای اعرابی هم وقتی از موضوع مِلک داشتن پدر من در تبریز خبردار می‌شود شک می‌کند و به امام می‌گوید، امام پیغام دادند اگر شما می‌خواهید بنشینید من از سهم امام اجاره بدهم، اما پدرم، چون از سهم امام استفاده نمی‌کردند گفتند ما در خانه‌ای که سهم امام باشد نمی‌نشینیم و بنابراین از آنجا رفتند.

[ad_2]

Source link