چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا)
چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا)

چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا) ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم که اگر این توسعه جدید تکنولوژی را ببینید خوشحال می شوید یا ناراحت. اما چیزی که مطمئن هستیم این است که این تکنولوژی قطعا خیره کننده است!تصویرسازی CGIبسیاری از رازها تاریحی را فاش می کند و چهره افراد مشهور باستان را […]


چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا)

ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم که اگر این توسعه جدید تکنولوژی را ببینید خوشحال می شوید یا ناراحت. اما چیزی که مطمئن هستیم این است که این تکنولوژی قطعا خیره کننده است!تصویرسازی CGIبسیاری از رازها تاریحی را فاش می کند و چهره افراد مشهور باستان را بازسازی کند.

به گزارش ایران ناز باید خاطر نشان کنیم اینکه تصور ما در مورد یک چهره مشهور به یک مجسمه، پرتره بد یا تعدادی اسکلت خلاصه می شود ناراحت کننده است. ما برای تجسم نیاکانمان دوست داریم آنها را به عنوان یک فرد زنده تجسم کنیم، در شکل و شمایل انسان هایی که نفس می کشند!خوشبختانه امروز تکنولوژی پیشرفته CGI این امکان را به ما می دهد.

کلئوپاترا قبل از CGI

چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا)

به محض اینکه اسم کلئوپاترا را می شنوید، سریعا به آخرین فرعون فعال مصر فکر می کنید- پس چیزی که او را «اولین نام مشهور» آن مکان کرد چه چیزی بود؟کلئوپاترا هفتمین Philopator عضوی از دودمان بطلیموسی بود، او همچنین از اعضای مقدونیه یونان که بعد از مرگ اسکندر قانونشان را برای مدت کوتاهی می دید. افراد دیگر خاندان او از صحبت کردن به زبان مصری امتناع می کردند و فقط به زبان یونانی ارتباط برقرار می کردند.

کلئوپاترا در ابتدا به همراه پدرش، بطلمیوس دوازدهم آولتس، و سپس به همراه برادرانش، بطلمیوس سیزدهم و بطلمیوس چهاردهم، مشترکاً بر تخت سلطنت نشست اما در نهایت به تنها فرمانروای مصر مبدل شد.

به عنوان فرعون مصر، کلئوپاترا درگیر رابطه‌ای نامشروع با ژولیوس سزار شد که او را در رسیدن به تخت و تاج و استحکام بخشیدن به قدرتش یاری کرده بود. او پسرش از سزار، سزاریون، را تا مقام فرمانروای مشترک مصر ترفیع داد.

جالب است تنها به این دلیل بود که زبان یونانی در مدارک رسمی دادگاه مثل Rosetta Stone مورد استفاده قرار گرفت.بااین حال کلئوپاترا خودش را با زبان و فرهنگ مصری وفق داد تا جاییکه خودش را به عنوان اولین و تنها تجسم الهه مصری ایسیس Isis معرفی می کرد.

تماشای چهره کلئوپاترا به اندازه کافی هیجان انگیز است؛ چراکه او یکی از مشهورترین زنانی است که تابه حال روی کره زمین وجود داشته. این تنها چهره طبیعی ای است که متخصان می گویند شباهت بسیار زیادی به او داشته.

چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا)

درست است که استانداردهای زیبایی در سال های اخیر عوض شده است، اما اگر بخواهیم مثالی از زیبایی بدون زمان بیاوریم، بی شک آن نمونه کسی نیست جز کلئوپاترا.اگرچه ما نمی توانیم بگوییم کلئوپاترا زیبا نیست،

او حتی از نظر زیبایی شناسی به عنوان یک الهه مورد احترام بوده است، که این کاملا چیز دیگری است.بازسازی چهره کلئوپاترا در میان تمام چهره های زمان باستان اولین کسی بود که ما را در مورد زیبایی اش ناامید نکرد!

The post چهره واقعی پر آوازه ترین زن تاریخ (کلئوپاترا) appeared first on ایران ناز.