کریمی قدوسی دوم هم پیدا شد/سکوت سوال برانگیز دادستان کل کشور در برابر دروغهای نماینده طرقبه
کریمی قدوسی دوم هم پیدا شد/سکوت سوال برانگیز دادستان کل کشور در برابر دروغهای نماینده طرقبه

[ad_1] محمد دهقان نقندر نماینده طرقبه و عضو کمیسیون قضایی مجلس در آستانه بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام،مجددا دروغ ها و اتهاماتی را متوجه برخی مسئولان کرده است. آفتاب‌‌نیوز : آنگونه که سایت مشرق نوشته، دهقان نقندر گفته است:آقایان دولتی بیش از ۲ سال است که دارند اطلاعات کشور را در اختیار […]

[ad_1]

محمد دهقان نقندر نماینده طرقبه و عضو کمیسیون قضایی مجلس در آستانه بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام،مجددا دروغ ها و اتهاماتی را متوجه برخی مسئولان کرده است.

آفتاب‌‌نیوز :

آنگونه که سایت مشرق نوشته، دهقان نقندر گفته است:آقایان دولتی بیش از ۲ سال است که دارند اطلاعات کشور را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند و از خرداد ۹۵ که دولت الزامات FATF را پذیرفته تا به امروز همه اطلاعات مالی ما را در اختیار FATF و در اصل در اختیار آمریکا و اروپا قرار داده‌اند، همه اطلاعات را داده‌اند و اقتصاد کشور را قفل کرده‌اند.

او افزوده است:اصرار اینکه برای آینده هم خودشان و هم دولت‌های آینده را ملزم کنند به اینکه اطلاعات مالی و تبادلات مالی کشور را برای آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی شفاف کنند تعجب انسان را بیشتر بر می‌انگیزد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نماینده مذکور، اکاذیب و تهمتهای بالا را بارها در کمیسیون قضایی، مصاحبه با رسانه‌ها و جلسات مختلف بیان داشته و تاکنون هیچ مدرکی برای ادعاهای خود ارائه نکرده است.

اطلاعات کاملا موثق حکایت از آن دارد که تا کنون اطلاعات هیچ تراکنش مالی در اختیار اف ای تی اف قرار نگرفته است و  مهمتر اینکه در هیچ قانون و مقررات، توافقنامه و کنوانسیونی ارسال اطلاعات تراکنشهای مالی به اف ای تی اف دیده نشده است. در واقع اظهارات دهقان نقندر، تداعی ضرب المثل “خسن و خسین هر سه دختران معاویه اند”است.

آنچه جای تعجب دارد این است که با وجود چندین دستگاه اطلاعاتی و امنیتی این حجم خروج اطلاعات، کشف نشده اما نماینده طرقبه توانسته است این جاسوسی بزرگ! را کشف نماید.

سئوال مهمتر اینکه چنانچه اظهارات این نماینده توهم نیست،چرا تا کنون آن را به  دستگاههای امنیتی و مرجع قضایی اطلاع نداده؟ و اگر اطلاع داده نتیجه رسیدگی چه بوده است؟

از مقامات قضایی و به خصوص دادستان  کل کشور نیز انتظار میرود همانگونه که پس از  اظهارات  ظریف در باره پولشویی، مهلت ده روزه برای ارسال مستندات تعیین نمود از نامبرده که در حال تبدیل شدن به “کریمی قدوسی دوم” است مستنداتش را دریافت کند.

منبع: خبرآنلاین

[ad_2]

Source link