به گزارش خبرنگار اخباربانک، کارمزد سالانه پیامک های ارسالی از سوی بانک به حساب های مشتریان همواره در ابتدای سال مورد بحث فراوان در فضای مجازی است. امسال نیز اعتراض های زیادی برای مبلغ کارمزد پیامک سالانه حسابهای مشتریان در فضای مجازی و سایت های خبری بود. در این بین یکی از بانکهای بزرگ با […]
به گزارش خبرنگار اخباربانک، کارمزد سالانه پیامک های ارسالی از سوی بانک به حساب های مشتریان همواره در ابتدای سال مورد بحث فراوان در فضای مجازی است.
امسال نیز اعتراض های زیادی برای مبلغ کارمزد پیامک سالانه حسابهای مشتریان در فضای مجازی و سایت های خبری بود. در این بین یکی از بانکهای بزرگ با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام نمود مبلغ ۱۵ هزار تومان بابت پیامک از حسابهای آنها برداشت میشود. نکته جالب اینکه در پیامک ارسال شده مشتری حق هیچگونه اعتراضی نداشته و باید الزاماً پیامک خود را فعال کند! حال اعلام شده در صورتی که مشتریان تمایل به برقراری خدمات پیامک نداشته و خواهان باز پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان کارمزد هستند باید به شعبه مراجعه کنند. نکته عجیب و جالبی که با توجه به شرایطی قرمز کرونایی در اکثر نقاط کشور ضرورت مراجعه مشتریان به شعب بانک ها بیش از پیش افزایش پیدا می کند. |