کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس
کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس

همزمان با هفته دولت، آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث سالن ورزشی و پارک شهرک خداآفرین با حضور مشاور رئیس‌جمهور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، این سالن ورزشی در ۲هزار مترمربع و با اعتبارات سازمان منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود. همچنین ساختمان اورژانس مرکز خداآفرین […]


همزمان با هفته دولت، آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث سالن ورزشی و پارک شهرک خداآفرین با حضور مشاور رئیس‌جمهور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این سالن ورزشی در ۲هزار مترمربع و با اعتبارات سازمان منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود.

همچنین ساختمان اورژانس مرکز خداآفرین در منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی احداث مرکز گلخانه‌ای شیشه‌ای در مرکز خداآفرین نیز دیگر برنامه امروز بود. این مجموعه پس از بهره‌برداری سالانه ۱۵هزار تن صیفی‌جات تولید می‌کند که ۱۲هزار تن از آن قابلیت صادراتی خواهد داشت. برای این مجموعه که ۱۶۰نفر برای این منطقه ایجاد اشتغال می‌کند، ۱۵۰میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

همچنین یک مرکز پرورش آبزی‌پروری هم توسط شرکت سرمایه‌گذار ساخت مجتمع گلخانه‌ای ساخته می‌شود.

به گفته سرمایه‌گذار این پروژه، این مرکز آبزی‌پروری که در ۱۰هکتار ساخته می‌شود، پس از بهره‌برداری در طول سال ۶میلیون قطعه بچه ماهی، ۱۲۵تن ماهی قزل‌آلا، ۱۲۵تن ماهی گرمابی و در یک چشم‌انداز ۵ساله توانایی تولید ۵تن خاویار در سال را خواهد داشت. همچنین ۱۰۰نفر در این مرکز مشغول به کار خواهند شد.

برای این مرکز آب‌پروزی که در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود، مبلغ ۱۸میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و مجموع سرمایه‌گذاری شرکت «کشت و صنعت خوشه صبا» برای ساخت دو مجتمع گلخانه‌ای و مرکز آبزی‌پروری ۱۶۸میلیارد تومان خواهد بود. رویکرد فعالیت این دو مجموعه نیز صادراتی است.

نوشته کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link