کمربندهاتون رو باز کنید!
کمربندهاتون رو باز کنید!

یارو از هواپیما پیاده شده بود که شلوارش افتاد پایین و در حالی که از خجالت سرخ شده بود گفت؛ تقصیر اون مهماندار فلان فلان شده است که بعد از نشستن هواپیما گفت کمربندهاتون رو باز کنید! روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: بن سلمان، ولیعهد زورکی آل‌سعود در مصاحبه با روزنامه […]


یارو از هواپیما پیاده شده بود که شلوارش افتاد پایین و در حالی که از خجالت سرخ شده بود گفت؛ تقصیر اون مهماندار فلان فلان شده است که بعد از نشستن هواپیما گفت کمربندهاتون رو باز کنید!

روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: بن سلمان، ولیعهد زورکی آل‌سعود در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفته است؛ شاید تا ۱۰ یا ۱۵ سال دیگر با ایران وارد جنگ شویم!

گفتم: این اجق وجق‌ها قرار بود ظرف یک هفته در جنگ یمن پیروز شوند و انصارالله را از بین ببرند، ولی وارد سال چهارم شده‌اند و نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند!

گفت: ترامپ این حیوون زبان‌بسته را با این وعده‌ها سرکیسه کرده است! ولی چرا تا ۱۰ یا ۱۵ سال دیگر؟!

گفتم: خب، برای اینکه می‌داند حکومت آل‌سعود بیشتر از چند سال دیگر دوام ندارد و تا ۱۰ سال دیگر قبض را گرفته و به جهنم رفته است!

گفت:، اما خودمانیم‌ها، قیافه بن سلمان در آن روز خیلی دیدنی است!

گفتم: یارو از هواپیما پیاده شده بود که شلوارش افتاد پایین و در حالی که از خجالت سرخ شده بود گفت؛ تقصیر اون مهماندار فلان فلان شده است که بعد از نشستن هواپیما گفت: کمربندهاتون رو باز کنید!



Source link