کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی منطقه آزاد اروند برگزار شد
کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی منطقه آزاد اروند برگزار شد

[ad_1] کمیسوین نظارت بر سازمان‌های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، روسای اصناف و ادرات صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس […]

[ad_1]

کمیسوین نظارت بر سازمان‌های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، روسای اصناف و ادرات صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد؛ مصوبات جلسات قبل پیگیری و موضوعات مختلف دو شهرستان به تفکیک مطرح و رسیدگی شد.

سیدعلی موسوی برگزاری جلسات مدوام را در رسیدن به اهداف و درخواست‌های واحدهای صنفی و مردم بسیار موثر دانست و افزود : تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۴نشست دیگر برگزار شود.

وی با اشاره به رونق کسب و کار در منطقه با حضور اتباع خارجه ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی ورود اتباع عراقی بدون روادید انجام خواهد شد و این وظیفه تعزیرات، اتاق‌های اصناف و ادارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان‌های مربوطه دیگر را سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار ویژه آبادان هم در ادامه، لزوم برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف با ارائه راهکار به تعزیرات حکومتی و ادرات صنعت، معدن و تجارت، لزوم اطلاع‌رسانی به موقع تصمیمات به مردم و تقدیر از اصناف با انصاف و همراه مردم را مطرح کرد.

زین‌العابدین موسوی درخصوص از سرگیری ورود اتباع عراقی به منطقه هم گفت:  چاپ، تکثیر و نصب بنر در مرز با مضمون عدم خروج کالاهای اساسی باید در دستور کار قرارگیرد تا اخلالی در بازارها به وجود نیاید.

دریافت سهمیه‌های کالا مستقیما از تهران و حذف آن از مرکز استان، کدینگ قیمت‌ها، قانونمند کردن نرخ‌ها‌، افزایش کمیت مرغ و گوشت منجمد از موارد دیگری بود که وی به آنها اشاره کرد.

نوشته کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی منطقه آزاد اروند برگزار شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link