کنجکاوی مردم دنیا درباره ظاهر جدید جاستین ترودو +تصاویر
کنجکاوی مردم دنیا درباره ظاهر جدید جاستین ترودو +تصاویر

چهره یکی از محبوب‌ترین سیاستمداران جهان نخست وزیر کانادا، به طور خاص در هنگام اظهار نظرهایش درباره سقوط هواپیمای اوکراینی، تیتر رسانه‌های جهانی شد و او را موضوع بحث طرفداران و مخالفانش قرار داد. بنا به گزارش آژانس خبری کانادا، او در اظهار نظر‌های پشت سر هم درباره قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی، با ریش بر […]


چهره یکی از محبوب‌ترین سیاستمداران جهان نخست وزیر کانادا، به طور خاص در هنگام اظهار نظرهایش درباره سقوط هواپیمای اوکراینی، تیتر رسانه‌های جهانی شد و او را موضوع بحث طرفداران و مخالفانش قرار داد. بنا به گزارش آژانس خبری کانادا، او در اظهار نظر‌های پشت سر هم درباره قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی، با ریش بر صفحه تلویزیون‌ها ظاهر شد که طرفدارانش تا به حال او را در این شکل ندیده بودند.

کنجکاوی مردم دنیا درباره ظاهر جدید جاستین ترودو +تصاویر

پس از این شکل جدید، نظریه‌های زیادی شکل گرفت که چرا ترودو ۴۸ ساله که به دلیل جذابیتش در سرتاسر جهان محبوب است، با ریش در مقابل رسانه‌های دنیا ظاهر شده است.

به گفته یک‌کارشناس تبلیغات «جنیفر گرانت» ریش ترودو یک تصمیم استراتژیک است که بیهوده اتفاق نیفتاده است. او می‌گوید هرگونه تغییر در ظاهر نخست وزیر ترودو با هدف صیقل دادن و یا بهبود تصویر او در بین مردم است.

کنجکاوی مردم دنیا درباره ظاهر جدید جاستین ترودو +تصاویر

وی افزود: من فکر می‌کنم هر کاری که او در ظاهرش انجام می‌دهد یک هدف استراتژیک خاص دارد و قبل از اینکه اتفاق بیفتد مورد مطالعه و بحث قرار گرفته است. از جمله تئوری‌های مطرح شده توسط گرانت، تلاش ترودو برای جلب احترام جامعه بین المللی و رهبران سایر کشور‌ها است، زیرا ریش به ظاهر او نوعی «خرد» و «جدیّت» می‌بخشد.

گرانت گفت: هنگامی که ترودو برای اولین بار در انتخابات شرکت کرد به او لقب پسر زیبا داده شد، اصطلاحی که در آن زمان اغلب مورد استفاده قرار می‌گرفت و به او می‌چسبید. فکر می‌کنم ترودو اکنون در حال دور شدن از این کلیشه است. او می‌خواهد با ریش هایش که تا حدودی خاکستری و سفید شده اند در کسوت یک «سیاستمدار خردمند» ظاهر شود، زیرا موی سفید دلیلی بر افزایش سن و بالا رفتن تجارب است.

کنجکاوی مردم دنیا درباره ظاهر جدید جاستین ترودو +تصاویر

نظریه دیگری که مطرح شده این است که ترودو می‌خواهد برای کانادایی‌ها پیامی بفرستد که تحول بهتری پیش رو است و این ریش نشانه تحول مورد نظر است.

اگرچه هیچ کس نتوانست دلیل واقعی ظاهر جدید ترودو را بداند، اما برای دنیایی که روز‌های نخستین ۲۰۲۰ را با فجایع و اتفاقات تلخ سپری می‌کرد، مطمئناً موضوع خوبی برای صحبت کردن بود.



Source link