کیش اینوکس۲۰۱۸ امروز با حضور مرتضی بانک افتتاح می‌شود
کیش اینوکس۲۰۱۸ امروز با حضور مرتضی بانک افتتاح می‌شود

[ad_1] دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از امروز دوشنبه ۳۰مهرماه۹۷ درجزیره کیش آغاز به کار می‌کند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همین منظور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکشنبه شب به جزیره کیش سفر کرد. آیین افتتاح […]

[ad_1]

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از امروز دوشنبه ۳۰مهرماه۹۷ درجزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همین منظور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکشنبه شب به جزیره کیش سفر کرد.

آیین افتتاح این دو رویداد بزرگ اقتصادی کشور از ساعت ۱۶امروز (دوشنبه) با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز می‌شود و پس از آیین افتتاحیه، دو نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور مسئولان ملی و محلی کار خود را آغاز می‌کنند.

برگزاری ۲۸نشست تخصصی و همایش بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰سخنران برجسته داخلی و ۲۵سخنران بلندپایه بین‌المللی و حضور ۵۰نفر از دیپلمات‌های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این دو رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین‌المللی است.

همچنین در اولین روز از برگزاری این دو نمایشگاه با حضور مسئولان و مهمانان داخلی وخارجی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است بیش از ۲۰۰خبرنگار داخلی وخارجی، کیش اینوکس‌۲۰۱۸ را پوشش خبری می‌دهند.

نوشته کیش اینوکس۲۰۱۸ امروز با حضور مرتضی بانک افتتاح می‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link