کیک‌های آلوده به گل در جشن‌ها توزیع می‌شد +تصاویر
کیک‌های آلوده به گل در جشن‌ها توزیع می‌شد +تصاویر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده، با اعلام خبر انهدام پنج باند توزیع موادمخدر در دو هفته گذشته درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی توسط مأموران مبارزه با موادمخدر پایتخت و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر فرودگاه امام خمینی (ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسروهای خوراکی کشف شد. […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده، با اعلام خبر انهدام پنج باند توزیع موادمخدر در دو هفته گذشته درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی توسط مأموران مبارزه با موادمخدر پایتخت و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر فرودگاه امام خمینی (ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسروهای خوراکی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه کنسروهای خوراکی حاوی بسته‌های ماده مخدر شیشه به مقدار 17 کیلوگرم بود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان قصد داشتند، کنسروهای حاوی بسته‌های موادمخدر شیشه را از کشور خارج و به کشور اندونزی منتقل کنند.

وی تصریح کرد: این محموله فقط برای قاچاق موادمخدر در حال توزیع بوده و به هیچ عنوان در فروشگاه‌های کشور چنین محصولات آلوده‌ای وجود ندارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب درباره شناسایی چهار توزیع‌کننده کیکهای آغشته به ماده مخدر گل در فضای مجازی نیز گفت: با رصد اطلاعاتی دایره فتا پلیس مبارزه با موادمخدر در فضای مجازی، مقدار دو کیلو و 750 گرم کیک آغشته به ماده‌مخدر گل کشف و چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی درباره کشف کیکهای آلوده به ماده‌مخدر شیشه نیز گفت: متهمان کیکهای آلوده را در مهمانی‌ها‌، پارتی‌ و تولد توزیع کرده به طوریکه در هر یک کیلوگرم از کیکها مقدار 500 گرم ماده مخدر شیشه مخلوط کرده بودند.

بخشنده با اشاره به باند توزیع‌کننده ماده مخدر هروئین، تصریح کرد: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی چهار ماهه همکارانم، یک باند توزیع‌کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و چهار عضو اصلی باند دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار 250 کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به کشف 178 کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز شده در لوله پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب، اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی چند ماهه همکاران، یک باند پنج نفره توزیع کننده موادمخدر که قصد انتقال و  توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت را داشتند، شناسایی و منهدم شدند.

بخشنده درباره عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی دو هفته گذشته خاطرنشان کرد: با اشرافیت کامل اطلاعاتی همکارانم و کنترل محورهای مواصلاتی به پایتخت،  43 قاچاقچی در قالب پنج باند توزیع‌کننده موادمخدر و 3 هزار و 54 خرده فروش، معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند که مقدار یک تُن انواع موادمخدر کشف و 198 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

 



Source link