گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

[ad_1] مدیرعامل شهر فرودگاهی امام(ره) با حضور در ستاد فرماندهی پلیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از تلاش‌ها و خدمات فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهر فرودگاهی امام(ره) تقدیر کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و پلیس صبح امروز ۱۶مهرماه با حضور مهندس آدم‌نژاد، مدیرعامل شهر فرودگاهی و جمعی از فرماندهان […]

[ad_1]

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام(ره) با حضور در ستاد فرماندهی پلیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از تلاش‌ها و خدمات فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهر فرودگاهی امام(ره) تقدیر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و پلیس صبح امروز ۱۶مهرماه با حضور مهندس آدم‌نژاد، مدیرعامل شهر فرودگاهی و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی پلیس شهر فرودگاهی امام(ره) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهندس آدم‌نژاد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همکاران پلیس شهر فرودگاهی اظهار داشت: معتقدم جایگاه پلیس در شهر فرودگاهی امام(ره) باید ارتقا یابد و امیدوارم با تصویب اساسنامه جدید شرکت امسال این اتفاق رقم بخورد.

وی تصریح کرد: اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هفته گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به تصویب رسید و با تایید نهایی دولت طبق بند‌۱۱ اساسنامه، از این پس تشکیلات رفاهی، خدماتی، نظام آیین‌نامه معاملاتی و مالی تحت مصوبه هیات مدیره شرکت خواهند بود و ارتقا جایگاه پلیس مطابق این سیستم به آسانی قابل انجام است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) خاطرنشان کرد: بابت همه تلاش‌های ارزنده و بزرگ‌منشانه نیروی انتظامی و پلیس شهر فرودگاهی صمیمانه سپاسگزارم، اگر اینجا افتخاری حاصل می‌شود، در حقیقت حاصل زحمات شما بزرگواران است و خیلی خوشحالم که افتخار همکاری با نیروهای پرتلاش و خدوم پلیس در شهر فرودگاهی نصیب بنده شد.

در ادامه سرهنگ داود شعبانی، فرمانده پلیس شهر فرودگاهی امام(ره) به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به مسافران فرودگاهی اظهار داشت: همکاران ما در همه فصول سال در تلاش هستند تا خدماتی در خور شأن و منزلت مردم را به آنان ارائه دهند که آماده باش و خدمت‌رسانی پلیس هنگام پروازهای ورودی و خروجی حج، مسافرت‌های تابستانه، بارش برف سنگین سال گذشته و سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بخشی از آن است.

وی با بیان اینکه ساختار سازمانی ما برای ده سال قبل بوده و دیگر پاسخگوی اموراتمان نیست، گفت: ساختار ما ساختار پلیس فرودگاهی است در حالی که ۱۴هزار هکتار را پوشش می‌دهیم، بنابراین از مدیرعامل محترم شهر فرودگاهی درخواست داریم تا از طریق مذاکره با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ساختار پلیس شهر فرودگاهی را ارتقا دهند.

شعبانی خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم تا مجتمع آموزشی-‌ورزشی پلیس فرودگاه در آینده نزدیک افتتاح شود تا همکاران ما بتوانند با تمرینات ورزشی و حفظ آمادگی جسمانی خود، به طور هرچه شایسته‌تر از جان و مال مردم مراقب و به آنان خدمت‌رسانی کنند.

نوشته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link