گزارشات تراریخته و آلودگی رودخانه‌ها در کمیسیون اصل ۹۰
گزارشات تراریخته و آلودگی رودخانه‌ها در کمیسیون اصل ۹۰

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز گزارشاتی که از سال گذشته در کمیسیون باقی مانده بود را بررسی شد تا نهایی و به صحن پارلمان ارائه شود. وی با بیان اینکه اکثر گزارش‌ها تکمیل شده و منتظر […]



خبرگزاری تسنیم: محمدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز گزارشاتی که از سال گذشته در کمیسیون باقی مانده بود را بررسی شد تا نهایی و به صحن پارلمان ارائه شود.

وی با بیان اینکه اکثر گزارش‌ها تکمیل شده و منتظر نهایی شدن است تا به صحن علنی برود، ادامه داد:یکی از این گزارش‌ها، گزارش واردات محصولات تراریخته است که سازمان بازرسی کل کشور در اختیار کمیسیون قرار داده است.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس با بیان اینکه یکی دیگر از گزارشاتی که در کمیسیون بررسی می‌شود درباره آلودگی رودخانه‌های داخل کشور به خصوص استان‌های گلستان، گیلان و مازندران، است، افزود: سازمان بازرسی کل کشور پرونده‌ای در این زمینه در اختیار کمیسیون قرار داده که در حال بررسی آن هستیم.

امیرحسنخانی همچنین به شکایات مردمی در خصوص عدم استفاده از ظرفیت گردشگری در ۵ استان فارس، همدان، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: در اینباره بازدید‌هایی از مناطق مختلف این استان‌ها داشتیم و گزارش‌هایی تهیه کردیم.

وی تصریح کرد: بهرام پارسایی نماینده شیراز نیز گزارشی درباره وضعیت فرودگاه یاسوج تهیه کرده بود که آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ادامه داد: گزارشی نیز از تخریب منازل مسکونی اطراف حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شیراز از طرف پارسایی ارائه شد که گفته می‌شود ثبت ملی بوده است از این رو قرار شده است این موضوع را نیز مورد پیگیری قرار دهیم.



Source link