گسترش همکاری ایران و عمان با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد
گسترش همکاری ایران و عمان با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با احمد البلوشی مدیر منطقه‌ای عمان ایر در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از فرینا، در این دیدار بر ضرورت توسعه و برقراری خطوط هوایی در مسیر ایران و عمان تاکید شد. هم‌چنین راه‌های همکاری میان […]


مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با احمد البلوشی مدیر منطقه‌ای عمان ایر در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از فرینا، در این دیدار بر ضرورت توسعه و برقراری خطوط هوایی در مسیر ایران و عمان تاکید شد. هم‌چنین راه‌های همکاری میان مناطق آزاد ایران و کشور عمان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین به ویژه در حوزه حمل  نقل هوایی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ عمان‌ایر، شرکت هواپیمایی ملی کشور عمان است که مقر اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی مسقط واقع در السیب در نزدیکی مسقط، قرار دارد و پروازهای برنامه‌ریزی شده و چارتر داخلی و خارجی را انجام می‌دهد. این شرکت یکی از اعضای پیمان حمل و نقل هوایی عربی است.

عمان‌ایر در ابتدای مارس سال‌۲۰۱۰ توانست اولین شرکت هواپیمایی جهان باشد که خدمات تلفن همراه و اینترنت وای‌فای را به صورت همزمان در حین پرواز ارائه می‌دهد.

در سال‌۲۰۱۱ کشور عمان توانست جایزه طلایی خطوط پروازی سال را از آن خود کند.

نوشته گسترش همکاری ایران و عمان با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link