گشایش ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو
گشایش ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو

ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه با حضور قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری گشایش یافت. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر انجمن بانوان توانمند و کار آفرین ماکو در رابطه با برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت ۴روز  از روز […]


ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه با حضور قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری گشایش یافت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر انجمن بانوان توانمند و کار آفرین ماکو در رابطه با برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت ۴روز  از روز ۲۶ تا ۳۰آذرماه جاری برای بازدید و تامین اقلام یلدای شهروندان و علاقه‌مندان دایر است.

سیمین درخشانی درمورد هدف از برپایی این نمایشگاه افزود: بازاریابی برای محصولات تولیدی صنایع دستی و تبدیلی خوراک، بخش پوشاک و مسائل آموزشی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم با تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته بتوانیم به اهداف خود در ارتباط با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

درخشانی افزود: در این نمایشگاه بانوان توانمند منطقه، کالاهای تولیدی خود را در زمینه‌های مختلف ازجلمه صنایع دستی، آشپزی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و آجیل شب یلدا عرضه می‌کنند که گفتنی است این رویداد با همکاری اتحادیه اصناف ماکو رخ داد.

نوشته گشایش ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link