گلایه آیت‌الله نوری‌همدانی از بی‌توجهی به تذکرات درباره بانک‌ها
گلایه آیت‌الله نوری‌همدانی از بی‌توجهی به تذکرات درباره بانک‌ها

آیت‌الله نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار دکتر علی لاریجانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسؤولان و تبعیت از رهبری را امری مهم دانست و گفت: امروز باید همه مسؤولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال […]


آیت‌الله نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار دکتر علی لاریجانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسؤولان و تبعیت از رهبری را امری مهم دانست و گفت: امروز باید همه مسؤولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

یکی از مراجع عظام تقلید ضمن تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: توقع این است تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را بر سر سفره خود احساس کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار دکتر علی لاریجانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسؤولان و تبعیت از رهبری را امری مهم دانست و گفت: امروز باید همه مسؤولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

وی تاکید کرد: نامه‌های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک‌ها و اخذ دیرکرد به ما می‌رسد و بار‌ها هم تذکر دادیم، ولی تا به امروز توجه به آن نشد. امیدواریم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.

این مرجع تقلید خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و ضمن تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: توقع این است تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را برسر سفره خود احساس کنند و این امر ان‌شاءالله به همت مسؤولان محقق خواهد شد و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن‌تر خواهد بود.



Source link