گمرک در منطقه آزاد قشم مستقر شد
گمرک در منطقه آزاد قشم مستقر شد

گمرک در راستای اجرای طرح استقرار گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد، در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم مستقر شد و کالاهای وارداتی به قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک قرار گرفت. به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از ایبِنا، با توجه به برنامه‌های ستاد مبارزه با قاچاق […]


گمرک در راستای اجرای طرح استقرار گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد، در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم مستقر شد و کالاهای وارداتی به قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از ایبِنا، با توجه به برنامه‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور رئیس کل گمرک ایران و همچنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر استقرار هر چه سریع‌تر گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد، این طرح در منطقه آزاد جزیره قشم کلید خورد.

مراسم استقرار گمرک در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم و قرار گرفتن کالاهای وارداتی به جزیره قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک صبح امروز با حضور علی معقولی مدیرکل مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه، خیالی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک، زارعی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر فرآیندهای گمرکی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سعیدی مدیرکل گمرک قشم و همچنین اعضای دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در جزیره قشم فعالیت گمرک در مبادی ورودی جزیره قشم آغاز شد.

بر همین اساس، از این پس کالاهای وارداتی به این جزیره از گمرک عبور خواهد کرد. گمرک پیش از این در مبادی خروجی‌ مناطق آزاد مستقر بود که با اجرای این طرح در مبادی ورودی حضور خواهد یافت و واردات کالا تحت نظارت گمرک وارد مناطق آزاد خواهد شد.

نوشته گمرک در منطقه آزاد قشم مستقر شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link