۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری در نیم‌سال اول در منطقه آزاد اروند صادر شد
۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری در نیم‌سال اول در منطقه آزاد اروند صادر شد

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در نشست مشترک اقتصادی استان البرز و منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: منطقه […]


معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی در نشست مشترک اقتصادی استان البرز و منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند یکی از ۷منطقه آزادی است که در کشور فعالیت می‌کند و دارای ویژگی‌های برجسته اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بخشی از ویژگی‌های این منطقه در دیگر مناطق آزاد نیز دیده نمی‌شود، عنوان کرد: در منطقه آزاد اروند دو اتاق بازرگانی داریم که بیش از ۱۵۰۰تاجر و بازرگان را دارند و ظرفیت خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: وجود دو اتاق اصناف با ۶۰اتحادیه فعال، دو شهرک صنعتی فعال، دو بندر فعال و تعدادی صنایع سنگین در کنار دیگر مزایای منطقه ازجمله وجوه تمایز منطقه آزاد اروند با دیگر مناطق آزاد است.

موسوی بیان کرد: علی‌رغم وضعیت خاص صنعت و اقتصاد در دیگر شهرهای کشور، در منطقه آزاد اروند شاهد وضعیت خوبی هستیم و در همین راستا نیز ۱۷۹بسته اقتصادی تعریف کردیم.

وی افزود: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۳۵میلیون دلار صادرات‌مجدد و بیش از ۷۰میلیون دلار صادرات محصولات منطقه را داشتیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در ۶ماهه اول سال جاری همچنین بیش از ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۷۹میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌ شده است.

نوشته ۱۴۹مجوز سرمایه‌گذاری در نیم‌سال اول در منطقه آزاد اروند صادر شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link