۲۰۰ لشکر سازنده در کشور داریم
۲۰۰ لشکر سازنده در کشور داریم

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ۴۰ ابر پروژه با مبلغ حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان سال ۹۷ در کشور به اتمام می‌رساند. سردار عبادالله عبداللهی ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با وظیفه‌ای که امروز به‌عهده قرارگاه است […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ۴۰ ابر پروژه با مبلغ حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان سال ۹۷ در کشور به اتمام می‌رساند.
سردار عبادالله عبداللهی ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با وظیفه‌ای که امروز به‌عهده قرارگاه است باید گفت: خیلی از جا‌ها این موضوع را به‌عنوان پیمانکار خطاب می‌کنند، اما ما واقعاً نکته‌ای که بیان می‌شود را قبول نداریم.

وی افزود: به‌لحاظ اینکه سپاه همان‌طور که امام (ره) فرمودند: حافظ انقلاب است باید از انقلاب و نظام حفاظت کند و در هرجایی که احساس کند مشکلی وجود دارد و یا اینکه تنگنا‌هایی به‌وجود می‌آید که سبب ناراضی بودن مردم و خدای‌نکرده مردم به‌نظام بدبین شوند آنجا سپاه وظیفه دارد که شانه به زیر این بار بزرگ بزند و به مقصد برساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز همین‌گونه بود و در آنجا که توانستیم در برابر کل دنیا، لشکر‌های تا بیخ دندان مسلح و کشور‌های شرق و غرب موفق شویم، این موفقیت اول از هر چیز به‌خاطر آن نفس مسیحای حضرت امام (ره) بود و بعد هم مردم که پشتوانه بزرگ و عظیم کشور بودند.

وی بیان کرد: با تشکیل تشکل‌های بسیجی که مختص به یک گروه و یک شعبه نبود بلکه مختص به اقشار مختلف مردم بود همه دست‌به‌دست هم دادند تا نظام به اینجا رسید و بعدازآن امروز وضعیت را مرور می‌کنند و می‌دانند دشمن چه جا‌هایی را نشانه می‌گیرد که آن بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

سردار عبداللهی گفت: وضعیتی که امروز در منطقه وجود دارد به‌لطف امام زمان (عج) و مدیریت بسیار خوب مقام معظم رهبری است، امروز کشور ما از یک امنیت بسیار بالا برخوردار است که این بزرگترین نعمت است و اگر همه نعمت‌ها وجود داشته باشد، اما در کنارش امنیت نباشد به‌طور یقین مورد رضایت نیست و کسی نمی‌تواند زندگی را ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با پروژه‌هایی که قرارگاه در دست اجرا دارد، تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز با جمعیتی بالغ‌بر ۲۰۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم و بیش از یک‌میلیون جمعیت به‌صورت غیرمستقیم مشغول کار است و باید بگوییم ۲۰۰ لشکر سازنده در کشور داریم که می‌تواند بار سنگین ساخت‌وساز کشور را به عهده بگیرد و گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: ما در ۱۰ حوزه بزرگ کاری مانند نفت، گاز، آب، زیرساخت ریلی، جاده، بنادر، معادن، خطوط انتقال نفت و گاز و آی تی و سایر زیرساخت‌هایی که وجود دارد فعالیت داریم که همه این حوزه‌ها امروز واقعاً سرنوشت‌ساز هستند؛ این‌ها کار‌های بزرگی است که در کشور انجام می‌گیرد و حجم بسیار بالایی است.

وی اظهار داشت: در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد گزارشی ارائه دادیم مبنی بر اینکه قرارگاه ۴۰ ابر پروژه با مبلغ حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان در کشور در سال ۹۷ به اتمام می‌رساند، شاید این جمله و عدد بسیار سنگین باشد، اما به لطف خداوند این کار انجام می‌گیرد.

[ad_2]

Source link