۵میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در ماکو هزینه می‌شود
۵میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در ماکو هزینه می‌شود

[ad_1] مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پنج میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در روستاهای این منطقه هزینه می‌شود. حسین ولی‌زاده افزود: این طرح در سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اجرا می‌شود و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۶واحد از این مساکن تحویل داده می‌شود. وی ادامه داد: […]

[ad_1]

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پنج میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در روستاهای این منطقه هزینه می‌شود.

حسین ولی‌زاده افزود: این طرح در سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اجرا می‌شود و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۶واحد از این مساکن تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مساکن با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و سازمان بهزیستی در حال احداث است و ۵۰واحد از این تعداد در روستاها و ۱۶واحد دیگر در شهر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال‌۱۳۹۸ نیز ۱۶۰واحد مسکونی دیگر احداث می‌شود، افزود: تا پایان‌۱۴۰۰ پروژه ساخت مسکن محرومان به طور کامل در این منطقه تکمیل می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی‌الیه شمال غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال‌۱۳۹۵، حدود ۲۰۰هزار نفر است.

منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و ۱۳۰کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.

نوشته ۵میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان در ماکو هزینه می‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link