بخش داخلی خودرو نیز به اندازه ظاهر آن تغییر کرده است و فضای بسیار راحتی را برای راننده ایجاد کرده است. طراحی کابین کاملا راننده محور بوده است و نمایشگر و سایر موارد موجود روی سینه خودرو، به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که راننده به بهترین نحو بتواند از آن استفاده کند. راستش را بخواهید این کابین مرا به یاد نسل قدیمی لکسوس RX می‌اندازد. استفاده از رنگ‌های متنوع روی داشبورد، صندلی‌های آرگونومیک و استفاده از مواد باکیفیت در کابین، باعث شده است تا تویوتا کمری بسیار بیشتر از گذشته به سوی لوکس بودن گام بردارد. سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز نونوار شده است. یک صفحه ۸ اینچی در وسط داشبورد، یک نمایشگر ۷ اینچی روی کیلومترشمار و یک HUD 10 اینچی، مجموعا سیستم اطلاعات و سرگرمی کمری ۲۰۱۸ را تشکیل می‌دهند.

در ساخت کمری جدید از فولادی با مقاومت بالا و از تکنیک جدید قالب ریزی استفاده شده است که جمعا باعث می‌شوند تا سختی خودرو بالا برود بدون آنکه وزن آن افزایش زیادی داشته باشد. از نظر ایمنی نیز این خودرو با برخورداری از سیستم پیشگیری از برخورد، تشخیص عابرپیاده، کروز کنترل قابل تنظیم، هشدار دهنده خروج از لاین، چراغ‌های هوشمند با تکنولوژی High-Beam و ۱۰ کیسه هوا، استانداردهای لازم و جهانی را در خود گنجانده است.

نسل هشتمِ پرفروش‌ترین خودروی آمریکا در ۱۵ سال اخیر با ۳ نوع موتور متفاوت وارد بازار خواهد شد که هیچ کدام از آن‌ها توربوشارژ نیستند. مدل اول با موتور ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر و مدل دوم با موتور ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر عرضه خواهند شد و هر دو از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک استفاده خواهند کرد. اما مدل سوم که در واقع نسخه هیبریدی کمری است، براساس یک موتور ۲٫۵ لیتری با گیربکس CVT روانه بازار خواهد شد. از نظر ظاهری نیز خودرو در چهار مدل LE، XLE، SE و XSE عرضه می‌شود که مدل‌های SE و XSE دارای ظاهر اسپرت‌تری هستند.

با این رونمایی تویوتا دوباره روح تازه‌ای در جسم کمری دمید و نشان داد که به این زودی‌ها قرار نیست کمری جایگاه خود را از دست بدهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی