تجهیزات نظامی پیشرفته ایران برای همسایگانش تهدید نیست، فرصت است :: خبرگزاری خانه ملت
تجهیزات نظامی پیشرفته ایران برای همسایگانش تهدید نیست، فرصت است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با تاکید بر اهمیت رونمایی از پهپاد جدید ارتش طی روزهای آتی، گفت: ایران همواره از سوی مدعیان قدرت در عرصه بین المللی تهدید می شود از این رو طبق قوانین بین المللی حق دارد تجهیزات دفاعی خودش را برای پاسداری این سرزمین ارتقاء ببخشد. نماینده مردم ورامین در […]

[ad_1]

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با تاکید بر اهمیت رونمایی از پهپاد جدید ارتش طی روزهای آتی، گفت: ایران همواره از سوی مدعیان قدرت در عرصه بین المللی تهدید می شود از این رو طبق قوانین بین المللی حق دارد تجهیزات دفاعی خودش را برای پاسداری این سرزمین ارتقاء ببخشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران هیچگاه بر مبنای تهاجم به کشورها نبوده و نیست، اظهارکرد: در واقع پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه تولید تجهیزات دفاعی صرفا جنبه صلح آمیز داشته و برای دفاع از این سرزمین است.

تجربه جنگ تحمیلی موجب خودکفایی و بومی سازی تجهیزات نظامی شد

وی با اشاره به اینکه تجربه جنگ تحمیلی موجب شده تا فرماندهان نظامی کشورمان با بهره گیری از مهندسان جوان ایرانی به سمت تولید و البته بومی سازی تجهیزات نظامی حرکت کنند، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که نسل جدید ادوات جنگی مانند پهپاد در حوزه های مختلف تولید می شود و ارتش نیز در این عرصه خوش درخشیده است.

اجرای سیاست ایران هراسی در قبال پیشرفت های نظامی ایران

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه قدرت های سلطه گر مانند ایالات متحده آمریکا تلاش می کنند پیشرفت ایران در حوزه نظامی را تهدید علیه کشورهای منطقه و حتی دنیا اعلام کنند، تصریح کرد: در واقع بر این اساس سیاست ایران هراسی را در پیش گرفته اند.

لزوم تجاری سازی تجهیزات نظامی تولید شده توسط کشورمان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرصت مناسبی برای تجاری سازی تجهیزات نظامی تولید شده توسط کشورمان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که همواره از سوی مسئولان کشورمان اعلام شده خودکفایی ایران در حوزه نظامی، فرصتی است تا کشورهای مختلف خصوصا همسایگان و منطقه از آن بهره ببرند./

  • بیشتر بخوانید؛

کشورهای منطقه برای همکاری‌های امنیتی ساختار جدیدی را تعریف کنند

پایان پیام

[ad_2]

Source link